Στη στρατηγική ανάπτυξής της, η κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία Leap Motor δεν αρκείται σε πολυάριθμα νέα μοντέλα. Ενισχύει επίσης τις επενδύσεις της σε νέες τεχνολογίες. Το επόμενο σεντάν της θα είναι το πρώτο μοντέλο στην αγορά που θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία Cell To Chassis (CTC).

Οι τεχνολογίες μπαταριών εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς και η Κίνα επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στον τομέα αυτό. Αυτή που προτείνει η νεοσύστατη εταιρεία Leap Motor δεν αφορά τη χημεία των κυψελών ή την τάση λειτουργίας, αλλά πιο απλά τον τρόπο με τον οποίο οι μπαταρίες ενσωματώνονται σε ένα όχημα.

Συνήθως, οι κυψέλες συναρμολογούνται σε μια μονάδα και πολλές μονάδες αποτελούν ένα «πακέτο». Η Leap Motor εξαλείφει το «πακέτο», με την τεχνική Cell to Chassis. Οι κυψέλες ενσωματώνονται απευθείας στη δομή του πλαισίου. Αυτό είναι παρόμοιο με αυτό που σχεδιάζει η Tesla για το μοντέλο Y με την ονομασία δομική μπαταρία, αλλά χωρίς τη μεσολάβηση της μονάδας.

Η Leap δεν τσιγκουνεύεται όταν πρόκειται να σημειώσει τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μπαταρία CTC προσφέρει κέρδη σε απλότητα σχεδιασμού και παραγωγής, ακαμψία, βάρος, συνολικό όγκο μπαταρίας ή αύξηση χωρητικότητας για τον ίδιο όγκο, ύψος ενσωμάτωσης κάτω από το πλαίσιο (περίπου 1 cm), μείωση θορύβου και κραδασμών και βελτιωμένη ψύξη.

Πρόκειται για μια θαυματουργή τεχνολογία, η οποία θα μπορούσε να αυξήσει την αυτονομία έως και 10%. Θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στο μοντέλο C01, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται αυτό το φθινόπωρο. Έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22 και μπαταρία CTC χωρητικότητας 90 kWh. Η εμβέλεια ανακοινώθηκε στα 700 χιλιόμετρα στον κύκλο CLTC.

Share: