Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των EV της σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες, όπως η B και η C, καθώς βλέπει πως η αγορά δεν μπορεί να επικεντρώνεται μόνο στα ακριβά crossover.

Από έναν από τους προμηθευτές της, τη Vitesco , γνωρίζουμε κάποιες λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης που θα έχουν. Η σύμβαση προμήθειας έχει αξία περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η Vitesco θα προμηθεύσει τη Hyundai με τους ηλεκτρικούς άξονες τέταρτης γενιάς EMR4 , οι οποίοι ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και το απλό κιβώτιο αναγωγής που θα κινεί τους κινητήριους άξονες. Αυτό το σύστημα λειτουργεί στα 400 βολτ, οπότε η πλατφόρμα Hyundai B/C θα πρέπει να λειτουργεί έτσι. Η άφιξη των μοντέλων αυτής της πλατφόρμας αναμένεται το 2024 .

Οι ηλεκτρικοί άξονες EMR4 μπορούν να δώσουν ισχύ από 80 έως 230 kW, δηλαδή από 109 έως 313 ίππους. Καθώς πρόκειται για μια παγκόσμια πλατφόρμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολύ διαφορετικά μοντέλα και για αγορές με διαφορετικές ανάγκες.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα πολύ μεγάλο χάσμα μεταξύ της ισχύος των προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων και εκείνων που προορίζονται για το μεσαίο ή/και ανώτερο τμήμα της αγοράς, αν και λιγότερο αισθητό εντός της Hyundai. Η γκάμα της Hyundai προς το παρόν περιλαμβάνει το Kona και το IONIQ με 136 ίππους, και το πιο ισχυρό διαθέσιμο είναι το IONIQ 5, με 306 ίππους.

Οι EMR4 είναι πιο συμπαγείς από τους EMR3, ειδικά για λόγους ηλεκτρονικών, οπότε είναι ευκολότερο να βρεθεί θέση για αυτούς στο χώρο του κινητήρα.

Share: