Το Renault Kwid είναι ένα από τα πιο διεθνή μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Tο αυτοκίνητο πόλης χαμηλού κόστους που κυκλοφόρησε το 2015 για την ινδική αγορά, έγινε γρήγορα τεράστια επιτυχία χάρη στον σχεδιασμό του που μοιάζει με SUV σε συνδυασμό με τις πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Αργότερα άρχισε να πωλείται και σε άλλες περιοχές, όπως η Νότια Αφρική και η Λατινική Αμερική.
Το 2019 λανσαρίστηκε η ηλεκτρική έκδοση του Kwid, το Renault City K-ZE. Κατασκευασμένο στην Κίνα από την κοινοπραξία eGT New Energy Automotive (25% ανήκει στη Renault, 25% στη Nissan και 50% στη Dongfeng), ο πρωταγωνιστής μας πωλείται και με άλλες εμπορικές ονομασίες: Venucia e30 EV, Dongfeng Aeolus EX1, Dongfeng Fengxing T1, Dongfeng Fengguang E1… Στην Ευρώπη κυκλοφορεί ως Dacia Spring.
Τώρα απέκτησε ακόμα ένα αδελφάκι: το νέο Renault Kwid E-TECH, το οποίο κατασκευάζεται επίσης στην Κίνα από την eGT New Energy Automotive, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα προορίζεται για την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Αρχικά παρουσιάστηκε στη Βραζιλία, το μοντέλο αυτό παρουσιάζεται ως το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη MERCOSUR.
Αισθητικά, δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές, καθώς είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το θερμικό Renault Kwid και το ηλεκτρικό Dacia Spring. Σε σύγκριση με το τελευταίο, η κύρια διαφορά έγκειται στη χρήση μιας νέας σχεδιασμένης μάσκας (ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στο κινεζικό City K-ZE), στη διακόσμηση των πλευρικών προστατευτικών και των φώτων.
Ο κατάλογος εξοπλισμού του ταιριάζει με αυτόν του Dacia Spring στην έκδοση Comfort Plus, περιλαμβάνοντας έξι αερόσακους (εμπρός, πλευρικούς και κουρτίνα), ABS, ESP, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα και στις τέσσερις πόρτες, κλιματισμό, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας…
Εκεί που το Kwid E-TECH αλλάζει σε σχέση με το Spring είναι στο μηχανολογικό κομμάτι, διότι αν και η μπαταρία των 26,8 kWh διατηρείται, το σύστημα μετάδοσης κίνησης από 45 ίππους (33 kW) και 125 Nm ροπής γίνεται 65 ίππους (48 kW) και 113 Nm. Χάρη σε αυτή τη βελτίωση, τα 0-100 km/h έρχονται σε 14,6 δευτερόλεπτα αντί για 19,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται κατά 5 km/h στα 130 km/h (80 mph).
Η αυτονομία είναι 265 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο και 298 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο. Όσον αφορά τη φόρτιση, μπορεί να επιτύχει μέγιστη ισχύ 7,4 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα (15-80% σε 2 ώρες και 54 λεπτά) και 30 kW σε συνεχές ρεύμα (15-80% σε 40 λεπτά).