Εάν ένα μικρό ηλεκτρικό τετράτροχο, όπως το Citroën AMI, εξοπλιστεί με ηλιακό πάνελ, το αποτέλεσμα είναι η βελτίωση της απόδοσής του. Αυτό δοκιμάζει ο Γάλλος κατασκευαστής σε συνεργασία με τον πορτογαλικό φορέα Portway.
Το AMI ανήκει στην κατηγορία L6e, που σημαίνει ότι η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 45 km/h. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 6 kW (8 hp) και είναι εξοπλισμένος με μια μπαταρία χωρητικότητας μόλις 5,5 kWh, αν και το μικρό του βάρος και οι περιορισμένες επιδόσεις του θα του επιτρέψουν να επιτύχει αυτονομία περίπου 75 km.
Η Citroen έχει πλέον προετοιμάσει 11 μονάδες του AMI Cargo και τις 2 μονάδες του AMI tourism που απέκτησε η Portway, η πρώτη εταιρεία διαχείρισης που έχει λάβει άδεια για την παροχή υπηρεσιών σε υποδομές αεροδρομίων στην Πορτογαλία, οι οποίες έχουν ένα ιδιαίτερα διαφοροποιητικό στοιχείο.
Σε όλα τα οχήματα έχει προστεθεί ένας ηλιακός συλλέκτης για να κάνουν τα καθημερινά τους καθήκοντα διαχείρισης αεροδρομίων ακόμη πιο περιβαλλοντικά βιώσιμα.
Οι πρώτες μονάδες του Citroën My AMI Cargo, του τετράτροχου για επαγγελματική χρήση που απέκτησε η Portway στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την απαλλαγή του στόλου θερμικών οχημάτων που χρησιμοποιεί στις υποδομές των αεροδρομίων, λειτουργούν ήδη στο αεροδρόμιο της Λισαβόνας. Θα ακολουθήσουν τα αεροδρόμια του Πόρτο, του Φάρο και του Φουνσάλ.
Φαίνεται όμως ότι πρόκειται για μια απλή και πολύ οικονομική τροποποίηση που θα μειώσει την κατανάλωση του οχήματος, κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σε ηλιόλουστες περιοχές όπως η Ελλάδα!