Από το 2026, όλα τα νέα μοντέλα της Audi που θα κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι ηλεκτρικά, ξεκινώντας μια μετάβαση που θα ολοκληρωθεί το 2033, όταν η Audi θα σταματήσει να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Μέχρι τότε, ορισμένα από τα θερμικά αυτοκίνητά της θα συνυπάρχουν με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά τους. Κάποια άλλα, ωστόσο, θα αντικατασταθούν άμεσα από μοντέλα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Όπως το A3, η τρέχουσα έκδοση του οποίου κυκλοφόρησε το 2020. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, η επόμενη γενιά, η οποία είναι προγραμματισμένη για το 2027, θα είναι εξαρχής 100% ηλεκτρική. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP, μια προηγμένη αρχιτεκτονική που θα αντικαταστήσει τα MEB και PPE, τα οποία θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2026 με το Volkswagen Trinity.
Η πλατφόρμα SSP θα ενσωματώνει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το MEB, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος 800 βολτ που θα της επιτρέψει να μειώσει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης. Παρόλο που το MEB έχει σήμερα ονομαστική ισχύ 170kW DC, αναμένεται να αναβαθμιστεί στα 200kW το επόμενο έτος.
Οι βασικές εκδόσεις θα είναι πισωκίνητες, ενώ τα πιο ισχυρά μοντέλα θα έχουν τετρακίνηση quattro χάρη στη χρήση ενός δεύτερου κινητήρα. Όπως συνηθίζεται στην Audi, θα υπάρχουν εκδόσεις υψηλών επιδόσεων (S3 e-tron και RS3 e-tron) που αναπτύχθηκαν από την Audi Sport, το σπορ τμήμα της μάρκας.