Το 2024, η Porsche θα εξηλεκτρίσει το entry-level σπορ αυτοκίνητό της, το 718 Cayman/Boxster. Θα είναι το τρίτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας μετά το Taycan και το Macan και θα αναλάβει να πείσει τους πελάτες ότι τα αυτοκίνητα αυτά μπορούν να είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο, διασκεδαστικά και με καλύτερες επιδόσεις από τα θερμικά τους ισοδύναμα.

Πέρυσι η Porsche παρουσίασε μια πρώιμη προεπισκόπηση της επερχόμενης ηλεκτρικής 718, το πρωτότυπο Mission R. Αυτό το αγωνιστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το πλαίσιο της 718 Cayman GT4 Clubsport, αλλά το σύστημα κίνησής του είναι πρωτοποριακό: χρησιμοποιώντας δύο ηλεκτροκινητήρες, διαθέτει μέγιστη ισχύ 1.088 ίππων (800 kW), ολοκληρώνοντας τα 0-100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα είναι 300 km/h (186 mph).

Τώρα, η εταιρεία αποκάλυψε την 718 Cayman GT4 ePerformance, η οποία χρησιμοποιεί επίσης το πλαίσιο 718 Cayman GT4 Clubsport. Χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης με το Mission R, δηλαδή φτάνει τα 800 kW σε προκριματική λειτουργία. Σε προσομοιώσεις αγώνων αποδίδει σταθερά 612 ίππους (450 kW) για 30 λεπτά, όσο διαρκεί ένας αγώνας Porsche Carrera Cup. Όπως και με την Mission R, ο χρόνος γύρου της είναι παρόμοιος με αυτόν μιας τρέχουσας 911 GT3 Cup.

Οι δύο σύγχρονοι κινητήρες μόνιμων μαγνητών της 718 Cayman GT4 ePerformance βρίσκονται στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Τόσο οι κινητήρες όσο και η μπαταρία διαθέτουν σύστημα άμεσης ψύξης με λάδι, το οποίο εξαλείφει τη μείωση της ισχύος λόγω θερμικής επίδρασης. Επιπλέον, το αυτοκίνητο μπορεί να μεταβεί από το 5 στο 80% της φόρτισης σε μόλις 15 λεπτά χάρη στην τεχνολογία των 900 βολτ.

Το αυτοκίνητο είναι κατά 14 εκατοστά φαρδύτερο από το 718 Cayman GT4 Clubsport, έχει 6.000 ειδικά εξαρτήματα και το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο, μεταξύ άλλων, από σύνθετα υλικά φυσικών ινών και ανακυκλωμένα ανθρακονήματα.

Το επίσημο ντεμπούτο του θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood από τις 23 έως τις 26 Ιουνίου.

Share: