Η Nissan παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μίνι όχημα Sakura στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις του να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στην αγορά, αυτό το καλοκαίρι.
Με το όνομά του να συμβολίζει το εμβληματικό ιαπωνικό άνθος κερασιάς, το Sakura θα διατεθεί σε μια προσιτή τιμή, διευρύνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων. Το Sakura EV ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των mini οχημάτων. Ο ευέλικτος χειρισμός του και η ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων, επιτρέπει στον οδηγό του να εκτελεί γρήγορους ελιγμούς με ευκολία. Παρά το μέγεθός του, το Sakura διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, στην εργασία και τα ψώνια. Διαθέτει επίσης το ProPILOT Park, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη.
Επιδόσεις με ήπιο χαρακτήρα
Το Sakura διαθέτει τη στιγμιαία ισχύ και την ησυχία που χαρακτηρίζει τα EVs. Εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία ελέγχου και κινητήρα που παράγει 47 kW και 195 Nm ροπής, η γρήγορη και σταθερή επιτάχυνση του Sakura κάνει την οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους αβίαστη. Εν τω μεταξύ, η τεχνολογία που καλλιέργησε η Nissan μέσω της ανάπτυξης του LEAF για περισσότερο από μια δεκαετία, επέτρεψε στο Sakura να έχει το υψηλότερο επίπεδο απομόνωσης θορύβου στην καμπίνα, στην κατηγορία των mini οχημάτων.
Τρεις λειτουργίες οδήγησης , Eco, Standard και Sport, παρέχουν βέλτιστες επιδόσεις για διαφορετικές καταστάσεις. Χρησιμοποιώντας το e-Pedal Step, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει ομαλά και σταθερά αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού, μια κίνηση που φορτίζει παράλληλα την μπαταρία μέσω της αναγεννητικής πέδησης . Η ταχύτητα του Sakura μπορεί να ρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Αυτό κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική στους δρόμους της πόλης, όπου απαιτείται επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση και επιβράδυνση, αλλά και σε χιονισμένους δρόμους που απαιτούν ομαλή επιβράδυνση.
Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους του Sakura ενισχύει τη σταθερότητα και προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση, σε ανώμαλες επιφάνειες του οδοστρώματος .
Ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο τελευταίας τεχνολογίας
Το Sakura είναι εξοπλισμένο με μια υπερσύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει αδιαμφισβήτητο ιστορικό επιδόσεων και αξιοπιστίας στο LEAF. Χάρη στην ειδική μέθοδο χωροθέτησης των κυψελών της, η μπαταρία είναι συμπαγής, επιτρέποντας στο Sakura να έχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία έως και 180 km (με βάση τον κύκλο WLTC της Ιαπωνίας), καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση. Η μπαταρία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως φορητή πηγή τροφοδοσίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για μια μέρα σε ένα σπίτι.
Προηγμένα συστήματα οδήγησης, πρωτοποριακά για τα μίνι οχήματα
Εκτός από το σύστημα υποβοήθησης οδηγού ProPILOT, το Sakura είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ProPILOT Park, αποτελώντας μια πρωτιά για μίνι όχημα. Το ProPILOT Park ελέγχει αυτόματα το τιμόνι, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, την αλλαγή ταχυτήτων και το χειρόφρενο κατά τη στάθμευση. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες βελτιώνουν την οδηγική ευκολία και την απόλαυση, τόσο στους δρόμους της πόλης και τους χώρους στάθμευσης , όσο και στους αυτοκινητόδρομους.
Το Sakura, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία αυτό το καλοκαίρι, κοστίζει περίπου 13.200€ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης και της επιδότησης οχημάτων καθαρής ενέργειας).
Μπαταρία | Lithium-ion | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 20 kWh | |
Ισχύς εξόδου | 47 kW | |
Ροπή | 195 Nm | |
Μέγιστη ταχύτητα | 130 km/h | |
Αυτονομία (WLTC) | Έως 180 km | |
Χρόνος φόρτισης | Τυπική φόρτιση : 8 ώρες (από προειδοποιητική ένδειξη μπαταρίας μέχρι την πλήρη φόρτιση) | |
Ταχεία φόρτιση : περίπου 40 λεπτά (από προειδοποιητική ένδειξη μπαταρίας μέχρι το 80% της φόρτισης) | ||
Μήκος | 3.395 mm | |
Πλάτος | 1.475 mm | |
Ύψος | 1.655 mm | |
Μεταξόνιο | 2.495 mm | |
Βάρος (ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό) | 1.070 kg – 1.080 kg | |
Χωρητικότητα αποσκευών | 107 λίτρα | |
Αριθμός επιβατών | 4 |