Το A4 e-tron αναπτύχθηκε στην αρθρωτή πλατφόρμα PPE, την ίδια με τα A6 e-tron και Q6 e-tron, και θα διατίθεται σε δύο αμαξώματα (σεντάν και Avant).

Μεταξύ άλλων εξελίξεων, το γερμανικό αυτοκίνητο θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ που θα του επιτρέπει να φορτίζει έως και 270 kW σε συνεχές ρεύμα, μεταβαίνοντας από το 5 στο 80% της φόρτισης σε μόλις 20 λεπτά.

Το A4 e-tron θα συνυπάρχει με το θερμικό A4 επόμενης γενιάς, το οποίο θα προσφέρεται μόνο ως Avant estate. Αυτή είναι η ίδια στρατηγική που θα ακολουθήσει η Volkswagen με το Passat: ενώ το μελλοντικό ηλεκτρικό ID.7 θα πωλείται ως σεντάν και estate, το Passat επόμενης γενιάς θα πωλείται αποκλειστικά με το estate Variant αμάξωμα λόγω της μεγαλύτερης ζήτησης.

Μπορούμε να περιμένουμε ότι το Audi A4 e-tron θα ακολουθήσει τη σχεδιαστική γλώσσα που ήδη έχουμε δει στο A6 e-tron concept και στο A6 Avant e-tron concept. Έτσι, θα έχει φωτιστικά σώματα δύο υψών με την κάτω μονάδα να κρύβεται σε μια εισαγωγή αέρα, η μάσκα του ενιαίου πλαισίου θα είναι τυφλή και οι αεροδυναμικές πλευρικές γραμμές του θα θυμίζουν μοντέλα όπως το A5 Sportback.

Share: