Ένα από τα πιο επείγοντα προβλήματα τον τελευταίο καιρό ήταν η εξεύρεση των μετάλλων που απαιτούνται για την κατασκευή των μπαταριών.
Σε ένα πλαίσιο υποτιθέμενων ελλείψεων και αυξανόμενων τιμών, η Renault κατάφερε να κλείσει το τρίγωνο των αναγκών της υπογράφοντας συμφωνία για την προμήθεια κοβαλτίου από το Μαρόκο.
Η Renault ανακοίνωσε συμφωνία με τον αφρικανικό όμιλο εξόρυξης Managem Group για την προμήθεια 5.000 τόνων μαροκινού κοβαλτίου για περίοδο 7 ετών από το 2025, που αντιστοιχεί σε ετήσια παραγωγική ικανότητα μπαταριών έως και 15GWh.
Για τη Renault, η συμφωνία αυτή αντιπροσωπεύει μια τριάδα συμφωνιών που θα της εξασφαλίσει το λίθιο, το νικέλιο και το κοβάλτιο που χρειάζεται για τα επόμενα χρόνια. Προηγουμένως, είχε ήδη συνάψει συμφωνία με τη Vulcan για την εξασφάλιση της προμήθειας λιθίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα και μια άλλη συμφωνία με την Terrafame για την προμήθεια θειικού νικελίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Τέτοιες συμφωνίες, μαζί με μέτρα όπως η αποτελεσματικότερη ανακύκλωση των μπαταριών, αποτελούν μέρος της νέας πραγματικότητας που αντιμετωπίζουν οι μάρκες κατά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.