Η Tesla αναπτύσσεται με απίστευτους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Όμως η αύξηση των παραδόσεων είναι τόσο γρήγορη που η ανάπτυξη των υποδομών της Tesla δεν συμβαδίζει.

Σε ό,τι αφορά στο κομμάτι των επισκευών, ο αυξανόμενος στόλος ασκεί μεγάλη πίεση στην ικανότητα σέρβις, η οποία μερικές φορές υστερεί σε προσβασιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι τα κέντρα σέρβις μπορεί να είναι μακριά για τους ιδιοκτήτες και η καθυστέρηση για να κλείσει κάποιος ένα ραντεβού μπορεί να είναι ημέρες έως εβδομάδες ανάλογα με την τοποθεσία.

Η Tesla θεωρεί ότι χρειάζεται να αναπροσαρμόζει τη δυνατότητα των υπηρεσιών της κάθε λίγα χρόνια. Πλέον ακούγεται ότι η Tesla αναπροσαρμόζεται και πάλι, καθώς ο Musk ανακοίνωσε στο Twitter ότι στόχος του είναι τα 2/3 των αυτοκινήτων Tesla που επισκέπτονται το συνεργείο, να επιστρέφουν αυθημερόν στον ιδιοκτήτη τους.

Η Tesla διαθέτει σήμερα πάνω από 673 καταστήματα και κέντρα σέρβις και έναν στόλο 1.372 κινητών οχημάτων σέρβις για την εξυπηρέτηση πάνω από 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων.

Share: