Η Toyota απάντησε στους επικριτές που λένε ότι άργησε να αγκαλιάσει τα ηλεκτρικά οχήματα, υποστηρίζοντας ότι έπρεπε να προσφέρει μια ποικιλία επιλογών για διαφορετικές αγορές και πελάτες.
Στην ετήσια γενική συνέλευσή της, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων, επανέλαβε τη θέση της ότι θα επιμείνει στις τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων κυψελών καυσίμου και των υβριδικών, που την έχουν καταστήσει τις τελευταίες δύο δεκαετίες ηγέτη στα καθαρότερα αυτοκίνητα.
Εκτός από τις ανησυχίες σχετικά με τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, τα στελέχη της Toyota αντιμετώπισαν μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τα σχέδια διαδοχής του CEO μέχρι τη συνεχιζόμενη έλλειψη τσιπ.
«Ο στόχος είναι η ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας της Toyota, Masahiko Maeda, προσθέτοντας πως «είναι στο χέρι των υποψηφίων πελατών το να διαδοθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων και των plug-in υβριδικών.
Η Toyota υποστηρίζει ότι τα υβριδικά εξακολουθούν να έχουν νόημα σε αγορές όπου η υποδομή δεν είναι έτοιμη να υποστηρίξει την ταχύτερη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και διερευνά τη βιωσιμότητα των πράσινων καυσίμων για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένου του υδρογόνου.