Η Everrati, η οποία ειδικεύεται στη μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε EV, παρουσίασε μια έκδοση του θρυλικού Ford GT40 με μηδενικούς ρύπους.

Με ισχύ 812 ίππων (597 kW) και ροπή 800 Nm, το νέο μοντέλο είναι ικανό να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα σε λιγότερα από 4″. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία που εφάρμοσαν πριν από 60 χρόνια οι τεχνικοί της Ford, η Everrati έδωσε προτεραιότητα στη μείωση του βέρους, γι’ αυτό και οι μπαταρίες της έχουν χωρητικότητα “μόνο” 60 kWh.

Ως αποτέλεσμα, το βάρος του είναι μόλις 1.320 kg. Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη, ενώ η ηλεκτρική αρχιτεκτονική του οχήματος είναι 700 βολτ. Αυτό θα του επιτρέψει να προσφέρει ένα καλό επίπεδο επιδόσεων ακόμη και στις απαιτητικές συνθήκες μιας πίστας.

Η εκτιμώμενη εμβέλεια υπερβαίνει τα 200 χιλιόμετρα. Επιπλέον, θα πρέπει να μπορεί να φορτίζει με μέγιστη ισχύ 80 kW σε συνεχές ρεύμα, φορτίζοντας από το 20% στο 80% φόρτιση σε 45’. Χάρη στη βέλτιστη κατανομή των μηχανικών εξαρτημάτων, η κατανομή βάρους του αρχικού μοντέλου έχει βελτιωθεί ελαφρώς από 38/62 σε 40/60.

Η συστοιχία μπαταριών χωρίζεται σε δύο μονάδες, κάθε μία από τις οποίες βρίσκεται στα πλευρικά μαρσπιέ του πλαισίου. Τα άλλα στοιχεία βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα, ακριβώς πίσω από τα καθίσματα. Χάρη στη χρήση ενός υποπλαισίου, ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στην ίδια θέση με την έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων του αρχικού μοντέλου.

Αν ο οδηγός επιλέξει Race Mode, θα μπορεί να επιλέγει εικονικές ταχύτητες σαν να επρόκειτο για χειροκίνητο αυτοκίνητο, μια λύση που έχει ως στόχο να θυμίσει τη λειτουργία ενός κλασικού αυτοκινήτου. Στο ίδιο πνεύμα, θα διαθέτει δύο γεννήτριες ήχου που μιμούνται τον βρυχηθμό ενός συστήματος εξάτμισης συγχρονισμένου με τις “αλλαγές ταχυτήτων”.

Share: