Στην ελληνική αγορά είναι πλέον διαθέσιμα τα Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX, όπως ανακοίνωσε η εισαγωγική εταιρία, Kosmocar, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη γκάμα επιλογών της Volkswagen στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το ID.5, το πρώτο ID. με Software 3.1, ενισχύει την ηλεκτρική επίθεση της μάρκας. Παράλληλα, είναι το 3ο μοντέλο που κατασκευάζεται με βάση την αρθρωτή  πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Volkswagen: την ανάπτυξη σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων που συνδυάζουν την τιμή, την απόδοση και την αειφορία.

Με την επιβλητική εμφάνιση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, την ξεχωριστή σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς και την πληθωρική επιφάνεια στο καπό, το ID.5 διακρίνεται για την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει, την ανεξαρτησία και το φιλικό του προφίλ. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στο κορυφαίο μοντέλο ID.5 GTX του δίνουν μια πιο ισχυρή αίσθηση σε σχέση με το ID.5. Συνολικά, οι σχεδιαστικές γραμμές του είναι απαλές και αέρινες και ταυτόχρονα sport και μυώδεις. Οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί ενισχύουν την εντυπωσιακή του προσωπικότητα. Το ID.5 έχει μήκος 4,60m, πλάτος 1,85m και ύψος 1,61m.

Το ID.5 διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό με υψηλής ποιότητας υλικά και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Χάρη στο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων και την αρχιτεκτονική εξοικονόμησης χώρου που βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, το εσωτερικό έχει την αίσθηση ευρυχωρίας ενός σαλονιού. Αυτός ο πρόσθετος χώρος αναδεικνύει τις νέες επιλογές που ανοίγονται από τις ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες και παρουσιάζει το στυλ αμαξώματος του μέλλοντος. Παρά την κεκλιμένη, σπορτίφ γραμμή οροφής, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο με μοντέρνα, ζεστή και κομψή αίσθηση. Ο σχεδιασμός του τονίζει τη συνολική αισθητική, ενώ ο πίνακας οργάνων φαίνεται να αιωρείται ελαφρά, καθώς δεν είναι συνδεδεμένος με την κεντρική κονσόλα. Μαλακή επιφάνεια καλύπτει το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων και ξεχωρίζει για τη ραφή στο κέντρο. Ο εσωτερικός φωτισμός Ambient των 10 διαφορετικών χρωμάτων διαγράφει τις γραμμές του εσωτερικού. Η αρχιτεκτονική φωτισμού του ID.5 αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχεδιαστικής ιδέας.

Οι μεγάλοι προβολείς προσδίδουν στην εμπρός όψη του ID.5 μια φιλική εμφάνιση και χρησιμοποιούν τεχνολογία LED ως στάνταρ. Το προαιρετικό πακέτο Design διαθέτει προβολείς LED matrix, αν και αυτοί είναι στάνταρ στο ID.5 GTX. Οι ενότητές τους με τον πλευρικό φωτισμό φόντου θυμίζουν ανθρώπινα μάτια. Όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα με το κλειδί, το όχημα φαίνεται να “ξυπνάει” και να ανοίγει τα μάτια του, εντύπωση που δημιουργείται από το γεγονός ότι οι μονάδες περιστρέφονται σε κατακόρυφο άξονα.

Παράλληλα, το πίσω μέρος του ID.5 ξεχωρίζει χάρη στα καινοτόμα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (στάνταρ στο ID.5 GTX και περιλαμβάνονται στο πακέτο Design για το ID.5, τα οποία συνδέονται με μια ταινία φωτισμού LED. Κάθε μονάδα περιέχει εννέα καλώδια οπτικών ινών που βρίσκονται ελεύθερα στο χώρο και αποτελούνται από πολλά λεπτά στρώματα – αυτά δημιουργούν ένα πίσω φως σε σχήμα αψίδας σε έντονο κόκκινο χρώμα. Το φως φρένων δημιουργεί ένα σχήμα Χ, ενώ το δυναμικό φλας σαρώνει από μέσα προς τα έξω. Στα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τους προβολείς LED matrix, κινούμενα μοτίβα φωτισμού διατρέχουν τις συστοιχίες των πίσω φώτων για να καλωσορίσουν και να αποχαιρετήσουν τον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων κινούμενων σχεδίων στο σχετικό μενού HMI.

Η φιλοσοφία χειρισμού των ID.5 και ID.5 GTX είναι μοντέρνα και απλή, βελτιωμένη και διαισθητική. Στο επίκεντρο της ιδέας βρίσκονται δύο οθόνες. Η οθόνη του οδηγού (5,3 ίντσες) ελέγχεται με χειριστήρια αφής στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Στο μέσο του πίνακα οργάνων φιλοξενείται η οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, τις τηλεφωνικές λειτουργίες, τα μέσα ενημέρωσης, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος. Η οθόνη έχει διαγώνιο 12 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το ID.5 και ID.5 GTX διαθέτουν Infotainment Package και είναι ήδη συνδεδεμένα από το βασικό εξοπλισμό. Τα ID.5 και ID.5 GTX είναι τα πρώτα Volkswagen που διαθέτουν θύρες USB-PD (Power Delivery). Οι θύρες βρίσκονται στο χώρο επιβατών και είναι σε θέση να φορτίζουν μεγαλύτερες και πιο ισχυρές συσκευές, όπως φορητούς υπολογιστές, με ισχύ έως και 45 Watt. Η διεπαφή κινητού τηλεφώνου Comfort συνδέει την κεραία του smartphone με την κεραία του οχήματος και επιτρέπει τη φόρτιση χωρίς επαφή για συσκευές με λειτουργία ασύρματης φόρτισης. Η στάνταρ λειτουργία App-Connect επιτρέπει την προβολή στην οθόνη Infotainment των εφαρμογών από το smartphone, όπως το Apple CarPlay και το Google Android Auto.

Το πακέτο Infotainment περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία πλοήγησης και τις υπηρεσίες We Connect Plus, οι οποίες συνδέουν το ID.5 με το smartphone του ιδιοκτήτη και τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Το ID.5 λανσάρεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh.Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm, με τιμή 51.600 ευρώ. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) – το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS). Η τιμή του ID.5 GTX διαμορφώνεται στις 58.300 ευρώ.

Share: