Η Toyota και η BYD ολοκληρώνουν την εξέλιξη ενός από τα πρώτα κοινά τους σχέδια, ενός ηλεκτρικού σεντάν που θα αρχίσει να πωλείται το επόμενο έτος στην Κίνα.

Στόχος της ιαπωνικής εταιρείας με αυτό το όχημα είναι να… αμφισβητήσει το Tesla Model 3 στην Κίνα, το οποίο έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταξύ του κινεζικού κοινού.

Προς το παρόν δεν είναι σαφές αν το όχημα αυτό θα αντιστοιχεί στην έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου bZ SDN που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2021.

Εάν επιβεβαιωθεί, αυτό θα σημαίνει τη χρήση της προηγμένης αρθρωτής πλατφόρμας e-TNGA, μια αρχιτεκτονική που η Toyota θα χρησιμοποιήσει μόνο στην ηλεκτρική υπο-μάρκα bZ.

Αυτό που είναι σχεδόν βέβαιο είναι ότι αυτό το σεντάν μηδενικών εκπομπών θα τροφοδοτείται από τις προηγμένες μπαταρίες Blade της BYD, δηλαδή κυψέλες LFP (λιθίου-φερροφωσφορικού) και σχεδιασμό CTP (Cell to Pack). Αυτό θα επιτρέψει στην Toyota να προσφέρει ένα πιο προσιτό προϊόν από το bZ4X, το οποίο χρησιμοποιεί μπαταρίες NCM (νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο).

Οι φήμες λένε ότι ο πρωταγωνιστής μας θα τοποθετηθεί μεταξύ του Corolla sedan και του Camry όσον αφορά το μέγεθος. Με μήκος λίγο κάτω από 4,75 μέτρα, θα εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με τα επερχόμενα Hyundai IONIQ 6 και Volkswagen ID.7, τα οποία πρόκειται να γίνουν οι κύριοι αντίπαλοί του στην κύρια κατηγορία D.

Η άφιξη αυτού του σεντάν στην Ευρώπη δεν έχει επιβεβαιωθεί, καθώς αν και είναι σχεδόν βέβαιο ότι η ιαπωνική εταιρεία θα πουλήσει ένα ηλεκτρικό σεντάν στην αγορά μας, δεν είναι σαφές αν θα είναι το κινεζικό μοντέλο ή αν θα πρόκειται για μια ξεχωριστή πρόταση πιο παγκόσμιου χαρακτήρα.

Share: