Το προσεχές Σαββατοκύριακο, η Renault θα παρουσιάσει μια ανανεωμένη έκδοση του 5 Prototype, ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου που προϊδεάζει για τις γραμμές του μελλοντικού ηλεκτρικού οχήματος κοινής ωφέλειας με ρετρό σχεδιασμό.

Το ανανεωμένο πρωτότυπο θα είναι πιο κοντά στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2024.

Το νέο Renault 5 θα είναι ένα remake του κλασικού hatchback με το ίδιο όνομα που η μάρκα Renault πωλούσε από το 1972 έως το 1996. Εντός της γκάμας της Renault, θα αντικαταστήσει έμμεσα το Twingo E-TECH (ίδια κατηγορία τιμής) και το ZOE E-TECH (ίδια κατηγορία), μεταξύ των οποίων θα τοποθετηθεί από πλευράς μεγέθους (θα έχει μήκος 3,92 μέτρα).

Θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα CMF-BEV της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, που προέρχεται από τη θερμική CMF-B των Clio και Captur, με την οποία θα μοιράζεται το 50% των εξαρτημάτων της. Η χρήση αυτής της αρχιτεκτονικής θα επιτρέψει στο R5 να είναι κατά 33% φθηνότερο από το ZOE, με τιμή εκκίνησης 22.000-24.000 ευρώ πριν από τις επιδοτήσεις.

Επομένως, οι τιμές του θα είναι παρόμοιες με αυτές του Clio Hybrid, αν και θα εξακολουθεί να είναι ελαφρώς ακριβότερο από το Clio Hybrid. Όπως και το Megane E-TECH που παρουσιάστηκε πρόσφατα και το μελλοντικό Scénic E-TECH, το R5 θα παράγεται στο Douai (Γαλλία), ενώ οι μπαταρίες του θα κατασκευάζονται από την Envision AESC σε ένα γιγαντιαίο εργοστάσιο κοντά στο εργοστάσιο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το όχημα θα είναι αρχικά διαθέσιμο με μια μπαταρία 40 kWh και μια μπαταρία 52 kWh, οι οποίες θα παρέχουν αυτονομία 300 km και 400 km WLTP αντίστοιχα.

Αν και αρχικά θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν 109 hp (80 kW) και έναν 136 hp (100 kW), αργότερα θα προστεθεί και μια έκδοση 218 hp (160 kW) με την υπογραφή της Alpine. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC θα είναι 130 kW, αν και το μοντέλο των 40 kWh αναμένεται να περιοριστεί στα 85 kW. Επιπλέον, είναι πολύ πιθανό να διατίθεται προαιρετική τριφασική ημι-ταχεία φόρτιση 22 kW.

Share: