Λίγες ώρες πριν από την επίσημη αποκάλυψή του, Τα πρώτα σχέδια του Volkswagen ID. Aero Concept διέρρευσαν στο διαδίκτυο.
Το εν λόγω πρωτότυπο είναι μια σχεδόν οριστική προεπισκόπηση της έκδοσης παραγωγής του επόμενου ηλεκτρικού σεντάν της γερμανικής εταιρείας, το οποίο θα έχει το πολύπλοκο έργο να αντικαταστήσει τόσο το Passat όσο και το Arteon.
Το Aero θα έχει μήκος περίπου 4,80 μέτρα. Στους αντιπάλους του θα περιλαμβάνεται το Hyundai IONIQ 6, το οποίο θα παρουσιαστεί σε δύο εβδομάδες, καθώς και το Tesla Model 3, το οποίο έχει στεφθεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο για τέσσερα συνεχόμενα έτη.
Βασισμένο σε μια ανανεωμένη έκδοση της αρθρωτής πλατφόρμας MEB του ομίλου Volkswagen, το ID. Το Aero αναμένεται να είναι διαθέσιμο με διάφορες επιλογές μπαταριών, με τρία πακέτα που είναι πιθανό να προσφέρονται: ένα πακέτο 58 kWh εισαγωγικού επιπέδου, ένα ενδιάμεσο πακέτο 77 kWh και ένα ολοκαίνουργιο πακέτο 100 kWh που θα είναι επίσης διαθέσιμο στο ID. Buzz van.
Η αυτονομία του αυτοκινήτου θα είναι περίπου 700 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κύκλο έγκρισης τύπου WLTP, κάτι που θα επιτευχθεί μεταξύ άλλων χάρη στην αεροδυναμική του σχεδίαση.
Ενώ το μοντέλο των 77 kWh θα μπορεί να φορτίζει με μέγιστη ισχύ συνεχούς ρεύματος 170 kW, το μοντέλο των 100 kWh θα μπορεί να φορτίζει με περίπου 200 kW. Και στις δύο περιπτώσεις, το αυτοκίνητο θα μπορεί να φορτίζει από το 5% στο 80% σε μόλις 30 λεπτά, βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους της προηγούμενης γενιάς οχημάτων που βασίστηκαν στην πλατφόρμα MEB.
Το αυτοκίνητο, το οποίο θα διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος (σεντάν και estate), χαρακτηρίζεται από ένα καθαρά σχεδιασμένο εμπρός μέρος και μια γραμμή οροφής που εκτείνεται σχεδόν μέχρι το τέλος του χώρου αποσκευών.
Τα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) είναι ενωμένα σε όλο το πλάτος του αμαξώματος και οι πόρτες έχουν χωνευτές χειρολαβές. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μέρη του αυτοκινήτου είναι τα φώτα, τα οποία ακολουθούν μια εσωτερική σχεδίαση σε σχήμα διαμαντιού. Εν τω μεταξύ, στην καμπίνα κυριαρχεί μια τεράστια οριζόντια οθόνη αφής, η οποία έρχεται σε αντίθεση με το μικρό μέγεθος των ψηφιακών οργάνων.