Στον απόηχο της πανδημίας του COVID-19, η ποιότητα κατασκευής των οχημάτων μειώθηκε σημαντικά, σύμφωνα με τη μελέτη J.D. Power 2022 U.S. Initial Quality StudySM (IQS).

Οι διαταραχές που προκάλεσε η πανδημία, με τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, τις τιμές των οχημάτων που σημείωσαν ρεκόρ και τις μετακινήσεις προσωπικού, συνέβαλαν στο να φτάσουν τα προβλήματα των οχημάτων σε επίπεδο ρεκόρ στην 36χρονη ιστορία αυτής της μελέτης αναφοράς.

Σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του 2021, ο κλάδος παρουσίασε αύξηση 11% στα προβλήματα ανά 100 οχήματα, δηλαδή 18% χειρότερα από πέρυσι, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος του κλάδου να ανέρχεται σε 180%. Μια χαμηλότερη βαθμολογία αντικατοπτρίζει υψηλότερη ποιότητα οχήματος.

Η General Motors αντιστρατεύεται την τάση με μια βελτίωση της αρχικής ποιότητας που την τοποθετεί στην υψηλότερη θέση κατάταξης μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις εννέα από τις 33 κατατασσόμενες μάρκες βελτιώνουν την ποιότητα των οχημάτων τους σε ετήσια βάση.

Η Tesla Motors περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στον υπολογισμό του κλάδου, με βαθμολογία 226%. Ωστόσο, επειδή η Tesla Motors δεν επιτρέπει στην J.D. Power την πρόσβαση στις πληροφορίες των ιδιοκτητών, τα οχήματα της Tesla παραμένουν μη επιλέξιμα για βραβεία.

Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) και τα υβριδικά οχήματα με πρίζα (PHEV) είναι πιο προβληματικά: Οι ιδιοκτήτες BEV και PHEV αναφέρουν περισσότερα προβλήματα με τα οχήματά τους από ό,τι οι ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες έχουν μέσο όρο 175%, τα PHEV έχουν μέσο όρο 239% και τα BEV -εξαιρουμένων των μοντέλων Tesla- έχουν μέσο όρο 240%.

Share: