Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ για την ασφάλεια των αυτοκινήτων απέσυραν μια πρόταση του 2019 που θα επέτρεπε στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν μια ποικιλία ηχητικών επιλογών για τα ηλεκτρικά οχήματα και άλλα «αθόρυβα αυτοκίνητα».
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι συχνά πιο δύσκολο να ακουστούν σε χαμηλότερες ταχύτητες από ό,τι αυτά που φέρουν βενζινοκίνητους κινητήρες. Σύμφωνα με τους κανόνες που επιβάλλονται από το Κογκρέσο και οριστικοποιούνται από την NHTSA, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προσθέτουν ήχους στα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα όταν κινούνται με ταχύτητες έως 30 χλμ. την ώρα, ώστε να βοηθήσουν στην πρόληψη τραυματισμών μεταξύ πεζών, ποδηλατών και τυφλών.
Η NHTSA πρότεινε το 2019 να επιτραπεί στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εγκαταστήσουν μια σειρά από ήχους προειδοποίησης πεζών που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός στα «αθόρυβα αυτοκίνητα».
Εν τέλει, όμως, η πρόταση «δεν υιοθετείται λόγω έλλειψης υποστηρικτικών δεδομένων. … Η άρση αυτού του περιορισμού θα επέτρεπε στους κατασκευαστές να κάνουν πιο ασαφείς ήχους που απευθύνονται μόνο σε μια μικρή μειοψηφία ιδιοκτητών (υβριδικών ηλεκτρικών) αυτοκινήτων».
Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο θόρυβος των ελαστικών, η αντίσταση του ανέμου και άλλοι παράγοντες εξαλείφουν την ανάγκη για ξεχωριστό ήχο προειδοποίησης, λέει η NHTSA.
Η Tesla τον Φεβρουάριο ανακάλεσε 578.607 οχήματα στις ΗΠΑ επειδή οι πεζοί μπορεί να μην είναι σε θέση να ακούσουν τους απαιτούμενους προειδοποιητικούς ήχους ενός αυτοκινήτου που πλησιάζει λόγω της δυνατής μουσικής ή άλλων ήχων που αναπαράγονται από τη λειτουργία “Boombox”.
Η Tesla δήλωσε ότι η λειτουργία “Boombox” επιτρέπει την αναπαραγωγή ήχων μέσω εξωτερικού ηχείου ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση και ενδέχεται να επισκιάζει τους απαιτούμενους ήχους του συστήματος προειδοποίησης πεζών.
Η NHTSA προέβλεψε ότι οι προειδοποιήσεις θα αποτρέψουν 2.400 τραυματισμούς ετησίως έως το 2020 και θα κοστίσουν στην αυτοκινητοβιομηχανία περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες έπρεπε να προσθέσουν ένα εξωτερικό αδιάβροχο ηχείο για να συμμορφωθούν. Τα οφέλη από τη μείωση των τραυματισμών υπολογίζονται σε 250 έως 320 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Ο οργανισμός εκτιμά ότι οι πιθανότητες να εμπλακεί ένα υβριδικό όχημα σε σύγκρουση με πεζό είναι 19% υψηλότερες από ό,τι με ένα παραδοσιακό βενζινοκίνητο όχημα. Πέρυσι, ο αριθμός των πεζών που σκοτώθηκαν αυξήθηκε κατά 13% σε 7.342, ο υψηλότερος αριθμός από το 1981. Ο αριθμός των ποδηλατιστών που σκοτώθηκαν αυξήθηκε κατά 5% σε 985, ο υψηλότερος αριθμός από τουλάχιστον το 1975.