Παρόλο που η αλλαγή ήταν γνωστή εδώ και μερικούς μήνες, η Hyundai μόλις αντικατέστησε το πακέτο μπαταρίας 72,6 kWh που προηγουμένως ήταν στην κορυφή της γκάμας του IONIQ 5 στην Ευρώπη, με ένα νέο πακέτο χωρητικότητας 77,4 kWh, πανομοιότυπο με αυτό που βρίσκεται στο Genesis GV60 και το KIA EV6, μοντέλα που επίσης βασίζονται στην πλατφόρμα E-GMP.
Χάρη σε αυτή την αναβάθμιση, η αυτονομία του πισωκίνητου μοντέλου αυξάνεται από 470 σε 507 χιλιόμετρα- εάν επιλέξετε την τετρακίνητη έκδοση, η αυτονομία αυξάνεται από 432 σε 481 χιλιόμετρα. Το εισαγωγικό μοντέλο 58 kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς παραμένει αμετάβλητο, με μέγιστη απόσταση 384 km WLTP.
Η ισχύς του IONIQ 5 έχει επίσης αυξηθεί σε σύγκριση με τις εκδόσεις 72,6 kWh: με το νέο πακέτο, η πισωκίνητη έκδοση αυξάνεται από 160 σε 168 kW (228 ίππους), ενώ το τετρακίνητο μοντέλο από 225 σε 239 kW (325 ίππους). Και πάλι, τα στοιχεία αυτά είναι πανομοιότυπα με εκείνα όλων των άλλων μοντέλων του Ομίλου Hyundai Motor Group που βασίζονται στην αρχιτεκτονική E-GMP.
Την Παρασκευή 15 Ιουλίου, η Hyundai είναι πιθανό να παρουσιάσει το IONIQ 5 N, μια παραλλαγή υψηλών επιδόσεων, η οποία, διατηρώντας το πακέτο των 77,4 kWh, θα αυξήσει την ισχύ του δικινητήριου συστήματος κίνησης στους 585 ίππους, φτάνοντας τα νούμερα του KIA EV6 GT. Θα διαθέτει ειδικό κιτ αμαξώματος και αναθεωρημένο πλαίσιο.