Η BMW και η McLaren συζητούν το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί μια νέα έκδοση του σπορ αυτοκινήτου M1 που κατασκευάστηκε από το 1978 έως το 1981 και ένα βρετανικό αδελφό μοντέλο.

Εάν οι εταιρείες καταλήξουν σε συμφωνία, τα δύο ελαφριά σπορ αυτοκίνητα με αμάξωμα από ανθρακονήματα, θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη.

Ενώ η BMW δεν θέλει απαραίτητα να επαναφέρει την M1, η McLaren αναζητά έναν τεχνολογικά ισχυρό συνεργάτη για τον εξηλεκτρισμό της. Η ιδέα είναι ότι η εταιρεία με έδρα το Μόναχο θα προμηθεύει ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες και το κατάλληλο λογισμικό, ενώ η βρετανική εταιρεία θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία της στις ελαφρές κατασκευές από ανθρακονήματα και στα σπορ αυτοκίνητα.

Οι συνομιλίες για το έργο είχαν ήδη προχωρήσει σε προχωρημένο στάδιο το 2021, αλλά στη συνέχεια οι δύο πλευρές αποστασιοποιήθηκαν. Εάν τελικά η BMW και η McLaren έρθουν σε επαφή, ένα κοινό crossover θα είναι επίσης πιθανό να κατασκευαστεί, αλλά όχι πριν από το 2029-2030, όπως λέγεται.

Η ηλεκτρική M1, η οποία μοιράζεται την τεχνολογία με μια McLaren, θα μπορούσε να ξεκινήσει ήδη από το 2027. Μέχρι τότε, η Mercedes και η AMG θέλουν να λανσάρουν τη δική τους ναυαρχίδα EV, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει η Porsche. Η Audi σχεδιάζει επίσης ένα ηλεκτρικό σούπερ σπορ αυτοκίνητο και μια πλήρως ηλεκτρική Ferrari θα κυκλοφορήσει σε παρόμοιο χρονικό διάστημα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που συζητούν η BMW και η McLaren θα είναι “όσο το δυνατόν πιο κοντά” στο όριο των 1500 κιλών όσον αφορά το βάρος, παρά τη βαριά μπαταρία. Με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες κοντά στους τροχούς, ο σημερινός στόχος είναι 800 kW (1088 hp) και 1200 Nm. Θα κατασκευαστούν το πολύ 900 οχήματα.

Όσον αφορά την τιμή, η ηλεκτρική M1 θα είναι η πιο ακριβή BMW με κόστος έως και 250.000 ευρώ. Η McLaren μιλάει για διάφορες ισχυρές και αποκλειστικές εκδόσεις από 400.000 έως 800.000 ευρώ.

Share: