Η Ford θα εισάγει μπαταρίες σιδήρου λιθίου χαμηλότερου κόστους για τα βορειοαμερικανικά ηλεκτρικά φορτηγά pickup και SUV της από την κινεζική CATL, καθώς εργάζεται για μια ευρύτερη συμμαχία με την CATL και μια σειρά από ξεχωριστές συμφωνίες για την εξασφάλιση μπαταριών και υλικών μπαταριών για την επόμενη δεκαετία.
Η αντιπρόεδρος της Ford, Lisa Drake, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να εξασφαλίσει μπαταρίες λιθίου-σιδήρου ή LFP από ένα νέο εργοστάσιο 40 GWh στη Βόρεια Αμερική από το 2026. Η Drake δεν είπε αν το εργοστάσιο αυτό θα κατασκευαστεί από την CATL.
Η απόφαση της Ford να χρησιμοποιήσει μπαταρίες λιθίου-σιδήρου στα πιο επιτυχημένα EV της Βόρειας Αμερικής είναι το τελευταίο σημάδι ότι το χαμηλότερο κόστος του λιθίου-σιδήρου αξίζει το αντίτιμο στην εμβέλεια.
Η Tesla προσφέρει μπαταρίες LFP σε ορισμένα σεντάν Model 3 χαμηλότερης τιμής που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών φορτηγών και φορτηγών Rivian έχει επίσης δηλώσει ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει μπαταρίες LFP.
Η Ford δήλωσε επίσης ότι έχει συμφωνήσει με την CATL να διερευνήσει τη χρήση των μπαταριών της κινεζικής εταιρείας σε οχήματα Ford που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και την Κίνα.
Η απόφαση της Ford να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου της CATL για το Mustang Mach-E από το επόμενο έτος και το F-150 Lightning το 2024, σηματοδοτεί μια σημαντική νίκη για τον κινεζικό κατασκευαστή μπαταριών και μια αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ των ΗΠΑ για τη Ford.
Οι μπαταρίες λιθίου-σιδήρου συνήθως παρέχουν μικρότερη αυτονομία από ό,τι οι συγκρίσιμες μπαταρίες που χρησιμοποιούν νικέλιο και κοβάλτιο και μέχρι πρόσφατα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέμεναν στις ακριβότερες χημικές ενώσεις νικελίου-κοβαλτίου για την αγορά των ΗΠΑ, όπου η μεγαλύτερη αυτονομία αποτελεί βασικό μέτρο ανταγωνισμού.