Οι προσπάθειές της κινεζικής BYD στην τοπική αγορά έχουν ήδη σε εξαιρετικά αποτελέσματα, με το πλεονέκτημα ότι όταν δεν πουλάει οχήματα, η εταιρεία μπορεί να το αναπληρώσει παράγοντας μπαταρίες για άλλους κατασκευαστές. Μετά την άφιξή της στη νορβηγική αγορά, η BYD είναι τώρα έτοιμη για ένα μεγάλο στοίχημα: την Ιαπωνία.
Γεωπολιτικά, οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες είναι αντίπαλες οντότητες εδώ και πολύ καιρό. Η μία είναι μια γιγαντιαία χώρα με εξαιρετική παραγωγική δύναμη. Η άλλη είναι ένας τόπος γεμάτος πόρους και επιχειρηματικότητα, ο οποίος, όσον αφορά την τεχνολογία, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον υπόλοιπο κόσμο.
Ως εκ τούτου, η… προσγείωση της BYD με τρία νέα ηλεκτρικά οχήματα εκεί όπου δραστηριοποιούνται η Toyota, η Honda, η Nissan, η Mitsubishi, η Subaru, η Daihatsu, η Suzuki, η Mazda και η Lexus, δημιουργεί… π[ροβληματισμό.
Το πρώτο αυτοκίνητο θα είναι το Yuan Plus, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο. Τα μοντέλα Dolphin και Seal θα είναι διαθέσιμα για αγορά στα μέσα και το δεύτερο εξάμηνο του 2023, αντίστοιχα.
Το Yuan Plus κυκλοφόρησε στην Κίνα τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε για τις παγκόσμιες αγορές. Επομένως, η Ιαπωνία θα κάνει το ντεμπούτο της στο εξωτερικό. Το Dolphin κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2021 και ήταν το πρώτο όχημα που βασίστηκε στην πλατφόρμα 3.0, η οποία χρησιμοποιεί επίσης τις μπαταρίες Blade της BYD. Το Seal είναι αντίπαλος του Tesla Model 3.