Στα τέλη του περασμένου έτους, η Lexus παρουσίασε μια σειρά ηλεκτρικών πρωτότυπων αυτοκινήτων ως προεπισκόπηση της μελλοντικής γκάμας μηδενικών εκπομπών, καθώς η premium μάρκα της Toyota θα γίνει 100% ηλεκτρική στην Κίνα, τις ΗΠΑ και την Ευρώπη μέχρι το 2035. Αυτό που προκάλεσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο κοινό ήταν αναμφίβολα το υποβλητικό Lexus Electrified Sport, ένα supercar που σχεδιάστηκε ως κληρονόμος του LFA.

Αυτό το κομψό διθέσιο, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά στα μέσα της δεκαετίας, θα διαθέτει αρκετές καινοτομίες που θα το καταστήσουν ένα από τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στη διεθνή σκηνή: αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο του ιαπωνικού ομίλου που θα εφοδιάζεται με μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη, μια τεχνολογία πάνω στην οποία η Toyota εργάζεται εδώ και χρόνια.

Αυτό θα του επιτρέψει να προσφέρει εμβέλεια 700 χιλιομέτρων. Επίσης θα κάνει το 0-100 σε μόλις 2 δευτερόλεπτα, τοποθετώντας το στην ίδια κατηγορία με το Tesla Roadster δεύτερης γενιάς. Το σασί του, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda, θα προέρχεται απευθείας από τον κόσμο των αγώνων.

Το ηλεκτρικό LFA φαίνεται επίσης ότι θα διαθέτει προσομοιωτή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, μια τεχνολογία για την οποία διέρρευσε μια πατέντα νωρίτερα φέτος κι επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της Lexus, Koji Sato, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear.

Share: