Η Rimac θέλει να γίνει ένας κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής υψηλής ποιότητας τεχνολογίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ταυτόχρονα, η κροατική start-up εταιρεία προχωρά και με τα σούπερ σπορ αυτοκίνητα.

Εκτός από τα δικά της αυτοκίνητα, η Rimac συνεργάζεται με την Porsche για το ηλεκτροκίνητο μέλλον της πολυτελούς μάρκας Bugatti. Προφανώς ετοιμάζονται επίσης νέα αυτοκίνητα με υπερδύναμη για την ίδια την Porsche, η οποία συμμετέχει στη Rimac, και για τον πελάτη Ferrari.

Όπως και η Porsche, η Bugatti ανήκει στον όμιλο Volkswagen. Η γαλλική μάρκα επανατοποθετείται επί του παρόντος σε μια κοινοπραξία μεταξύ της Porsche και της Rimac. Το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Bugatti θα είναι ο διάδοχος της σημερινής Chiron με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με την Automobilwoche, η Rimac έχει εξασφαλίσει τις υπηρεσίες της Cosworth για το σκοπό αυτό. Ο βρετανικός κατασκευαστής κινητήρων πρόκειται να αναπτύξει και να κατασκευάσει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης με 800 έως 1000 ίππους σε μόλις τρία χρόνια.

Αρχικά, προβλεπόταν ένας κινητήρας V12, αλλά χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική τεχνολογία, ένας οκτακύλινδρος κινητήρας είναι πλέον επαρκής. Σύμφωνα με την έκθεση, το σύστημα μπαταριών της Rimac παράγει μεταξύ 1000 και 1200 ίππων, το οποίο, μαζί με τη μονάδα βενζίνης, επιτρέπει μια απόδοση συστήματος 2000 ίππων. Το μειονέκτημα βάρους του πιο πολύπλοκου υβριδικού συστήματος κίνησης αναμένεται να αντισταθμιστεί από ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, ελαφριά ανάρτηση τροχών και προσαρμοσμένη αεροδυναμική.

Λίγο αργότερα, η μερικώς ηλεκτρική Bugatti θα μπορούσε να ακολουθηθεί από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο παράγωγο της Porsche. Ωστόσο, αυτό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί οριστικά. Μαζί με τον συνεργάτη της Porsche σε θέματα μπαταριών Customcells, η Rimac θα αναπτύξει επίσης τα ηλεκτρικά εξαρτήματα για την Porsche 911, η οποία θα προσφέρεται για πρώτη φορά ως υβριδική από το 2025. Στο τέλος της δεκαετίας, η πλήρως ηλεκτρική 911 θα μπορούσε επίσης να λανσαριστεί με τη συμβολή της Rimac.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Ferrari, μαζί με τη Rimac, θέλει να πραγματοποιήσει το 2025 έναν διάδοχο του σούπερ υβριδικού αυτοκινήτου LaFerrari, που κατασκευάστηκε από το 2013 έως το 2018. Μεταξύ άλλων, θα τροφοδοτείται από την πρώτη μπαταρία στερεάς κατάστασης υψηλής απόδοσης στον κόσμο. Η Rimac θα προμηθεύσει τη χημεία των κυψελών, τα ηλεκτρονικά ισχύος, τους κινητήρες, τους μετατροπείς και την ιδέα της ψύξης.

Share: