Το 2025, η SEAT θα ξεκινήσει την κατασκευή του CUPRA Raval, ενός 100% ηλεκτρικού οχήματος ως μέρος της “MEB Entry Family”, της εισαγωγικής ηλεκτρικής γκάμας του Ομίλου Volkswagen. Αυτό το μοντέλο θα έχει το δύσκολο έργο να αντικαταστήσει το αειθαλές SEAT Ibiza, το οποίο αποτελεί best-seller από το λανσάρισμά του το 1984.
Το CUPRA Raval, του οποίου η αισθητική θα βασίζεται σε εκείνη του πρωτότυπου UrbanRebel Concept, θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα MEB Small. Αυτή η αρχιτεκτονική θα είναι μια απλοποιημένη έκδοση του τυπικού MEB που ήδη συναντάμε στο CUPRA Born. Μία από τις κύριες διαφορές θα είναι ότι θα είναι μια πλατφόρμα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και όχι με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Θα έχει μήκος 4,03 μέτρα, όντας ελαφρώς μικρότερο από το Ibiza. Λόγω της παρουσίας της μπαταρίας στο κάτω μέρος του αμαξώματος, θα είναι σημαντικά ψηλότερο (1,57 μέτρα). Αναμένεται να χρησιμοποιεί μια διάταξη ανάρτησης τυπική για την κατηγορία του, δηλαδή γόνατα McPherson εμπρός και δοκό στρέψης πίσω.
Αρχικά, το Raval θα είναι διαθέσιμο με δύο συστοιχίες μπαταριών: μία με κυψέλες LFP (λιθίου-φερροφωσφορικού) περίπου 40 kWh που θα του επιτρέψει να ξεπεράσει την αυτονομία των 300 km WLTP, και μία άλλη με κυψέλες NCM (νικελίου, κοβαλτίου, μαγγανίου) περίπου 60 kWh με τις οποίες θα εγκριθεί για μέγιστη αυτονομία 440 km WLTP.
Όπως είναι λογικό για μια σπορ μάρκα όπως η CUPRA, το Raval θα έχει μια έκδοση υψηλών επιδόσεων, η οποία πιθανότατα θα ονομάζεται VZ. Αυτό το μοντέλο θα έχει ισχύ 226 ίππων (166 kW) και θα μπορεί να ολοκληρώσει τα 0-100 km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα, ανταγωνιζόμενο το επερχόμενο ηλεκτρικό hot hatch που θα αναπτύξει η Alpine με βάση το Renault 5.
Σύμφωνα με προηγούμενες πληροφορίες, το CUPRA Raval θα έχει τιμή εκκίνησης περίπου 25.000 ευρώ προ φόρων, καθιστώντας το σχετικά προσιτό.