Η General Motors σήμερα επικεντρώνεται κυρίως στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και της Κίνας, αν και η παραγωγή νέων αυτοκινήτων είναι πολύ αργή.

Εν μέρει αυτός ο αργός ρυθμός οφείλεται στην περιορισμένη προσφορά μπαταριών. Η GM γνώριζε εδώ και αρκετό καιρό ότι θα χρειαζόταν πολλές μπαταρίες, γι’ αυτό το 2019 σχεδίασε μαζί με την LG Energy Solution μια ανάπτυξη τεσσάρων εργοστασίων με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πρώτο από αυτά λειτουργεί ήδη στο Warren του Οχάιο, κοντά στο εργοστάσιο που πουλήθηκε στην Lordstown Motors και τώρα ανήκει στη Foxconn.

Το εργοστάσιο ανήκει στην Ultium Cells LLC, την κοινοπραξία μεταξύ της General Motors και της LG Energy Solution και απασχολεί 800 άτομα. Όταν θα είναι σε πλήρη δυναμικότητα, θα εργάζονται εκεί περίπου 1.300 άτομα.

Η παραγωγή κυψελών Ultium αυτή τη στιγμή προορίζεται για το GMC HUMMER EV. Το άλλο μοντέλο που χρησιμοποιεί κυψέλες Ultium είναι το Cadillac Lyriq, το οποίο επίσης παράγεται σε πολύ μικρούς αριθμούς. Μοντέλα όπως το Chevrolet Blazer και το Equinox έρχονται σε λίγους μήνες. Τρία άλλα εργοστάσια μπαταριών πρόκειται να ανοίξουν στο Spring Hill (Τενεσί), στο Lansing (Μίσιγκαν) και το τέταρτο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Η κίνηση της GM το 2019 αποδείχθηκε στρατηγικά σωστή, διότι ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού απαιτεί όχι μόνο τα αυτοκίνητα που δικαιούνται έως και 7.500 δολάρια να κατασκευάζονται στην Αμερική, αλλά και οι μπαταρίες τους να προέρχονται από τοπική αλυσίδα εφοδιασμού. Μέχρι το 2025, η General Motors στοχεύει να πουλάει 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως στη Βόρεια Αμερική και τα τέσσερα εργοστάσια μπαταριών θα είναι ζωτικής σημασίας για αυτό.

Share: