Το 2025 η BMW θα ξεκινήσει την παραγωγή στο Ντέμπρετσεν της Ουγγαρίας των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της που βασίζονται στην πλατφόρμα Neue Klasse, τη νέα Σειρά 3 (i3) και τη X3 (iX3).

Αυτή η αρχιτεκτονική, που αναπτύχθηκε ειδικά για μοντέλα αυτού του τύπου, θα διαθέτει μικρές προεξοχές, μακρύ μεταξόνιο, επίπεδο δάπεδο και ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ.

Επιπλέον, η πλατφόρμα Neue Klasse θα διαθέτει μια νέα γενιά κυλινδρικών κυψελών μπαταρίας, μια μορφή που η βαυαρική εταιρεία δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν. Οι μπαταρίες αυτές αναμένεται να παραχθούν από τους κινέζους προμηθευτές CATL και EVE Energy, οι οποίοι κατασκευάζουν επί του παρόντος εργοστάσια μπαταριών στην περιοχή.

Σύμφωνα με την BMW, η νέα μορφή θα είναι βέλτιστα προσαρμοσμένη στη νέα πλατφόρμα. «Με την πρόσφατα αναπτυχθείσα έκτη γενιά των κυψελών μας ιόντων λιθίου, επίκειται ένα τεράστιο τεχνολογικό άλμα: η ενεργειακή πυκνότητα αυξάνεται κατά περισσότερο από 20%, η ταχύτητα φόρτισης αυξάνεται έως και 30% και η εμβέλεια βελτιώνεται έως και 30%. Επίσης, μειώνουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή κυψελών έως και 60%», τόνισε ο Frank Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW για την Ανάπτυξη.

Η BMW θα επιλέξει αρχικά τη μορφή 46xx: η διάμετρος της κυψέλης θα είναι πάντα 46 χιλιοστά, αλλά θα υπάρχουν δύο διαφορετικά ύψη. Προκειμένου να βελτιωθεί η χρήση του χώρου, οι ενότητες της δομής συσκευασίας θα καταργηθούν. Σε σύγκριση με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW, η νέα γενιά θα μπορούσε να επωφεληθεί από μείωση του κόστους έως και 50%.

Share: