Το Audi R8 μπήκε στη ζωή μας το 2006 με στόχο να γίνει το μοντέλο-σημείο αναφοράς της εταιρίας. Αναπτύχθηκε στην ίδια τεχνική βάση με την Lamborghini Gallardo πρώτης γενιάς και τη Huracán δεύτερης γενιάς.
Το 2015 το μοντέλο απέκτησε μια 100% ηλεκτρική έκδοση (R8 e-tron), η παραγωγή της οποίας σταμάτησε μετά από μόλις ένα χρόνο. Μετά από αυτή την παταγώδη αποτυχία, καθώς παρήχθησαν μόλις 100 μονάδες, η Audi επικεντρώθηκε σε οχήματα όπως το e-tron GT.
Ωστόσο, η εταιρεία εργάζεται ήδη πάνω σε έναν άμεσο διάδοχο του R8 e-tron που θα φτάσει στα μέσα της δεκαετίας. Ενώ το νέο ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο θα διατηρήσει τη διθέσια διαμόρφωση του προκατόχου του, θα κάνει το ντεμπούτο του με μια νέα εμπορική ονομασία.
Όλα δείχνουν ότι το νέο Audi “R8” θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με την ηλεκτρική Porsche Cayman/Boxster, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2024. Αυτή η αρχιτεκτονική θα τοποθετήσει τις μπαταρίες στην πίσω κεντρική θέση, δηλαδή στον χώρο πίσω από τα καθίσματα, κι όχι στο πάτωμα. Αυτό θα επιτρέψει στην Audi να διατηρήσει τη χαρακτηριστική αεροδυναμική μορφή του R8.