Τις… σκέψεις της για την επόμενη ημέρα στην ηλεκτροκίνηση παρουσίασε η Citroen με το νέο Oli, το οποίο αποτελεί το όραμα της γαλλικής εταιρίας για τη νέα εποχής κινητικότητας που ξημερώνει.
Το πρωτότυπο Oli δίνει έμφαση σε πτυχές όπως η βιωσιμότητα, η οικονομία και η αποδοτικότητα, ακολουθώντας αντίθετη πορεία από τα σημερινά EV, τα οποία είναι γενικά πολύ βαριά λόγω των τεράστιων μπαταριών τους.
Οι διαστάσεις του είναι παρόμοιες με αυτές ενός B-SUV, αν και απέχει πολύ από το να είναι ένα SUV παρά την πολυχρηστική του προσέγγιση. «Βάση» για τη δημιουργία του Oli αποτελεί το Ami.
Η χρήση επίπεδων επιφανειών σε καπό, παρμπρίζ και οροφή επιλέχθηκε με σκοπό τη μείωση του κόστους. Τα διπλά φωτιστικά σώματα της Citroën διατηρούνται, αν και σε αυτή την περίπτωση δεν εντάσσονται στο νέο λογότυπο όπως στα μοντέλα παραγωγής της γαλλικής εταιρείας. Οι ζάντες από την πλευρά τους είναι κατασκευασμένες από χάλυβα και αλουμίνιο.
Η καμπίνα είναι μινιμαλιστική και διαθέτει βάση για το smartphone του χρήστη, το οποίο γίνεται το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου όπως στο Ami.
Η μπαταρία που χρησιμοποιείται είναι μόλις 40 kWh, με τη Citroen να διατείνεται πωςθα αρκεί για να προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Η τελική ταχύτητα είναι 110 km/h. Μπορεί να μεταβεί από 20 σε 80% φόρτιση σε μόλις 23’.