Ένα μοναδικό SEAT MÓ 125 Performance κατάφερε να σπάσει δύο ρεκόρ Guinness σε 48 συνεχόμενες ώρες, μετά από περισσότερο από ένα χρόνο ανάπτυξης και δοκιμής του ηλεκτρικού σκούτερ και προετοιμασίας για αυτή την απόπειρα για το ρεκόρ.
Το αστικό eScooter αντάλλαξε τους δρόμους της πόλης με την πίστα για να δοκιμάσει τις επιδόσεις και την ποιότητά του κατά τη διάρκεια μιας ακραίας δοκιμής αντοχής – δύο συνεχόμενες ημέρες οδήγησης για να δούμε πόσα χιλιόμετρα θα μπορούσε να διανύσει σε 24 ώρες σε δύο διαφορετικές μορφές: ομαδική σκυταλοδρομία και σόλο οδήγηση. Το αποτέλεσμα: 2.588 χιλιόμετρα σε 48 ώρες, περίπου το ισοδύναμο της απόστασης μεταξύ Βαρκελώνης και Ελσίνκι σε ευθεία γραμμή. Αυτό το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στην έκθεση μοτοσικλετών EICMA στο Μιλάνο στις 8 Νοεμβρίου.
Με επικεφαλής τον Quim Martínez, Διευθυντή Ποιότητας της SEAT MÓ, και τον Dani García, Chief Technical Officer Micromobility, η ομάδα της SEAT MÓ ήθελε να επιδείξει την αριστεία του νέου της αστικού ηλεκτρικού σκούτερ και τα δύο παγκόσμια ρεκόρ που σημείωσε επιβεβαίωσαν την ποιότητα και την ευελιξία του. Πλήρως καλυμμένο με καμουφλάζ για να μην αποκαλύψει την εμφάνισή του μέχρι την παρουσίασή του στην EICMA, αυτό το νέο eScooter «θα το δούμε σύντομα στους δρόμους», λέει ο Lucas Casasnovas, Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT MÓ. «Αστικό και ταυτόχρονα σπορ, ανθεκτικό και ευέλικτο σε κάθε περίσταση, η εξαιρετική απόδοση του SEAT MÓ 125 Performance και στα δύο ρεκόρ επιτεύγματα είναι το αποτέλεσμα συνεχούς, επίπονης, δουλειάς σε R&D και Ποιότητα για περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος από το λανσάρισμα της προηγούμενης έκδοσης πριν από δύο χρόνια» προσθέτει.
Το SEAT MÓ 125 Performance έσπασε το ρεκόρ στη δοκιμή σκυταλοδρομίας 24 ωρών. Κάλυψε 1.430,558 χιλιόμετρα, περισσότερο από τη διπλάσια δηλαδή απόσταση από τον προηγούμενο παγκόσμιο τίτλο ρεκόρ Guinness. Πέντε έμπειροι αναβάτες αντοχής οδηγούσαν εναλλάξ κάθε φορά που η μπαταρία άλλαζε κάθε 50 λεπτά περίπου. Τα μέλη της ομάδας σκυταλοδρομίας που συμμετείχαν στην πρόκληση ήταν ο Ivo Viscasillas, ο οποίος είναι επίσης μέλος του τμήματος Complete Vehicle στο τμήμα R&D της SEAT S.A., η δημοσιογράφος Judit Florensa και οι οδηγοί Cristian Marín, Miquel Viñola και Jordi Gené.
Οι επόμενες 24 ώρες σόλο οδήγησης. Για τον Ιταλό δημοσιογράφο Valerio Boni, ο οποίος οδήγησε το ίδιο SEAT MÓ 125 Performance, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που αγωνιζόταν για 24 ώρες για να πετύχει ένα παγκόσμιο ρεκόρ Guinness, αλλά ήταν η πρώτη φορά που το έκανε με ηλεκτρικό όχημα. Κάλυψε 1.158,72 χιλιόμετρα μετά από 24 ώρες σόλο οδήγησης, με μικρές στάσεις για να αλλάζει μπαταρίες λίγο παραπάνω από κάθε μία ώρα και περιστασιακά διαλείμματα 40 λεπτών. Καθώς δοκίμασε για πρώτη φορά τη μοτοσικλέτα, ο Boni ήξερε ότι είχε την ευκαιρία να σπάσει ένα ατομικό ρεκόρ με το SEAT MÓ 125 Performance, και έτσι ακριβώς έγινε. Όταν τελείωσε, το μόνο που μπορούσε να πει για την απόδοσή του στην πίστα ήταν ότι ήταν «απλά τέλειο».
Οι αυστηρές οδηγίες για τον καθορισμό ή την κατάρριψη ενός παγκόσμιου ρεκόρ Guinness σημαίνουν ότι η πιστοποίηση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να αποκτήσεις δύο ρεκόρ σε μόλις 48 ώρες είναι ένας άθλος που ελάχιστοι μπορούν να επιτύχουν. Χρειάστηκε πολλή προετοιμασία, μεγάλη ομαδική δουλειά και στενή συνεργασία με συνεργάτες και εταιρείες όπως οι Öhlins, Andreani, Shad, Galfer, Blunik και η Zuera International Circuit. «Αυτοί οι δύο τίτλοι του παγκόσμιου ρεκόρ Guinness αποδεικνύουν την αξιοπιστία της ηλεκτρικής τεχνολογίας και συγκεκριμένα του SEAT MÓ 125 Performance, το οποίο θα παρουσιάσουμε σύντομα στη διεθνή έκθεση μοτοσικλετών EICMA», εξηγεί ο Casasnovas. «Θα παρευρεθούμε σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση δίτροχων για πρώτη φορά με μεγάλη αισιοδοξία, αφού επιτύχαμε ένα ορόσημο που ποτέ πριν δεν είχε επιτευχθεί με ηλεκτρικό σκούτερ», καταλήγει.