Σηματοδοτώντας την κυκλοφορία του «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios στους ελληνικούς κινηματογράφους από τις 16 Φεβρουαρίου, η Volkswagen ξεκινά μια παγκόσμια καμπάνια που βάζει το ID.4 στο προσκήνιο με ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο εμπνευσμένο από την ταινία. Η συνεργασία βασίζεται στην τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος ως το οικογενειακό αυτοκίνητο του σούπερ ήρωα στην επερχόμενη ταινία.
Παγκόσμια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κινηματογραφικές αίθουσες δείχνει τον Ant-Man και την Cassie Lang σε μια διασκεδαστική και περίτεχνα σκηνοθετημένη σεκάνς με το ID.4.
Εν όψει της κυκλοφορίας της νέας ταινίας, η Volkswagen και το «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios, παρουσιάζουν ένα μοναδικό διαφημιστικό video που δημιουργήθηκε από κοινού για να ξεκινήσει την παγκόσμια καμπάνια. Η διαφήμιση, που αναπτύχθηκε και παρήχθη από τη Volkswagen, την ομάδα συνεργατών των Walt Disney Studios και τη Bullitt, σκηνοθετήθηκε από τον συνεργάτη της Marvel Studios, Anthony Leonardi III. Η βραβευμένη ομάδα VFX του Framestore έδωσε ζωή στα μοναδικά εφέ της διαφήμισης.