Θα έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και απόδοση, ενώ θα φορτίζουν ταχύτερα!
H Porsche εξελίσσει τις δικές της μπαταρίες με ανόδια σιλικόνης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα επιτρέψουν στην γερμανική μάρκα να παράξει συσσωρευτές για οχήματα υψηλών επιδόσεων.
Η Porsche θεωρεί ότι η χρήση σιλικόνης αντί για γραφίτη στα συγκεκριμένα ανόδια, θα επιτρέψει στις μπαταρίες να διατηρήσουν την εξαιρετική κατάσταση τους για περισσότερο χρονικό διάστημα.
Το ανόδιο μπαταρίας από σιλικόνη εκτιμάται ότι έχει δεκαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με τα ανόδια από γραφίτη, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος έως 50%.
Η τεχνολογία προσφέρει σημαντική αύξηση αυτονομίας των οχημάτων που λειτουργούν με μπαταρία και αισθητή μείωση του κόστους ανά χιλιόμετρο.
Τα συγκεκριμένα ανόδια σιλικόνης θα χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ηλεκτρολύτες και θα επιτρέπουν στην Porsche να δημιουργήσει μπαταρίες που θα λειτουργούν σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Μέχρι τώρα αυτό που είναι γνωστό είναι πως οι μπαταρίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποδίδουν καλύτερα σε θερμοκρασίες της τάξης των 25 βαθμών κελσίου, δυσκολεύονται από τους 46 βαθμούς Κελσίου και πάνω. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα έρευνας του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν και της καθηγήτριας Άννας Στεφανόπουλου, που είχε ανακοινωθεί το 2019.
Σύμφωνα με την Porsche, η χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα επιτρέπει στις μπαταρίες να λειτουργούν πολύ πιο αποδοτικά ακόμα και σε θερμοκρασίες άνω των 75 βαθμών κελσίου.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα επιτρέπει στην Porsche να επενδύσει στη διαδικασία της ταχυφόρτισης. Μάλιστα η γερμανική φίρμα προγραμματίζει να δημιουργήσει ένα δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών των σε όλη την Ευρώπη. Σε αυτό το δίκτυο οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
Οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν κατά κύριο λόγο σε ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως η Taycan Racing. Υπάρχει και το πλάνο της χρησιμοποίησης τους σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων παραγωγής.