Το ΚΟΝΑ αποτελεί το πιο πολυβραβευμένο SUV για τη σχεδίασή του, με τέσσερις διακρίσεις από διαφορετικούς διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς. Η κορεάτικη φίρμα κινείται πλέον προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού και η πλήρης υβριδική τεχνολογία του ΚΟΝΑ Hybrid υιοθετεί την δοκιμασμένη και καταξιωμένη υβριδική τεχνολογία του iONIQ.

Το νέο KONA Hybrid σχεδιαστικά δεν διαφέρει στο παραμικρό από τις αμιγώς βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Η σχεδίαση είναι πρωτοποριακή και παρότι το ΚΟΝΑ είναι πλέον αρκετό καιρό στην παραγωγή, παραμένει ξεχωριστή και κάνει το μοντέλο να μην περνά σε καμία περίπτωση απαρατήρητο.

Το αυτό ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο είναι εργονομικό, με άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα και τη μεγάλη οθόνη χειρισμού του infotainment να ξεχωρίζει στο κέντρο της κονσόλας. Ο πίνακας οργάνων είναι διαφοροποιημένος, προκειμένου να παρέχει στον οδηγό όλη την πληροφόρηση που απαιτείται από το υβριδικό σύστημα.

Ο κινητήρας του KONA Hybrid είναι ο γνωστός Kappa των 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 105 ίππους. Εν προκειμένω συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη με απόδοση 43,5 ίππους. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 141 ίππους και η ροπή τα 265Nm, τιμές εντυπωσιακές για τα δεδομένα της πλήρως υβριδικής τεχνολογίας.

Το υβριδικό σύστημα προσφέρει παράλληλη λειτουργία των κινητήριων μονάδων, δηλαδή επιτρέπει την κίνηση του Kona μόνο με τον θερμικό κινητήρα, για κάποια χιλιόμετρα (και ανάλογα με τη φόρτιση της μπαταρίας), αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, αλλά και με συνδυασμό των δύο κινητηρίων μονάδων.

Το εν λόγω σύστημα συνεπικουρείται με το Predictive Energy Management, το οποίο διαχειρίζεται τη λειτουργία της μπαταρίας σε ανηφορικές και κατηφορικές διαδρομές. Σε ανηφορική διαδρομή και κατάσταση φόρτισης μπαταρίας χαμηλή, ο θερμικός κινητήρας αναλαμβάνει την φόρτιση, προκειμένου το υβριδικό σύστημα να ανταποκριθεί καλύτερα.

Εάν η μπαταρία είναι φορτισμένη, το Kona Hybrid αυξάνει το επίπεδο εμπλοκής του ηλεκτροκινητήρα, προκειμένου και πάλι να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση καυσίμου. Έτσι επιτυγχάνεται 45% χαμηλότερη κατανάλωση από μικρούς turbo κινητήρες εντός πόλης.

Η ηλεκτροκίνησή του είναι αυτοφορτιζόμενη, απαλλαγμένη από το άγχος της φόρτισης. Η υβριδική μπαταρία του είναι τελευταίας τεχνολογίας ιόντων λιθίου με υψηλή αξιοπιστία, ενώ καλύπτεται από την κορυφαία στην κατηγορία Εργοστασιακή Πανευρωπαϊκή Εγγύηση 8 ετών.

Το KONA Hybrid συνδυάζει την πλήρη υβριδική τεχνολογία αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6-DCT, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει αρμονική, φυσική και ζωντανή οδηγική συμπεριφορά σε ένα πλήρως υβριδικό όχημα.

Διαθέτει στάνταρ χειριστήρια σειριακής αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, για άμεση απόκριση στις προθέσεις του οδηγού. Όλα αυτά συμβάλλουν ώστε το ΚΟΝΑ Hybrid να ξεκουράζει τον οδηγό με τις προηγμένες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης, αλλά και με την κορυφαία πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *