Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD έχει ήδη κατασκευάσει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από πολλές «παραδοσιακές» αυτοκινητοβιομηχανίες. Και τώρα λανσάρει μια νέα, ειδική πλατφόρμα για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων.

Η BYD e-platform 3.0 έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης με ορισμένα εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων, όπως, σύμφωνα με την εταιρεία, έως και 600 μίλια εμβέλειας και επιτάχυνση 0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα!

Η BYD υπόσχεται επίσης φόρτιση 800V, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, θα εξασφαλίσει αυτονομία 150 χιλιομέτρων σε πέντε λεπτά! Η BYD αναμένει, επίσης, μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 10% στα 100 χιλιόμετρα και αύξηση της εμβέλειας των χειμερινούς μήνες κατά 10% σε σχέση με τα σημερινά EV.

Κάποια από αυτά τα στοιχεία θα περιλαμβάνονται στο πακέτο μπαταριών Blade, το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι στη ναυαρχίδα BYD Han sedan σε διαμορφώσεις 65kWh και 77 kWh.

Η BYD δήλωσε ότι έδωσε έμφαση στην ασφάλεια καθώς και στις επιδόσεις με αυτή τη μπαταρία, η οποία θα είναι στάνταρ σε όλα τα οχήματα που βασίζονται στην αρχιτεκτονική e-platform 3.0.

Το πακέτο μπαταριών Blade χρησιμοποιεί τη χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), για την τελειοποίηση της οποίας η BYD χρειάστηκε περισσότερη από μια δεκαετία. Τη συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιεί και η Tesla σε ορισμένα Model 3 της κινεζικής αγοράς.

Η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας σε όλο το όχημα είναι πιθανό να βοηθήσει και στην εμβέλεια. Η BYD δήλωσε ότι τα οχήματα e-platform 3.0 θα έχουν μικρότερες μπροστινές προεξοχές και χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,21, με μακρύ μεταξόνιο για τη μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου.

Δεν ξεκαθάρισε, ωστόσο, κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τον χρόνο λανσαρίσματος της νέας πλατφόρμας EV. Το μόνο που αποσαφηνίστηκε ήταν πως η e-platform 3.0 θα είναι «ανοιχτή σε ολόκληρη τη βιομηχανία». Η BYD σημειώνει ότι έχει ήδη συνεργαστεί με τη Mercedes-Benz, την Toyota και την εταιρεία ride-sharing Didi Chuxing σε έργα ηλεκτροκίνησης.

Share: