Η Deutsche Post θα επεκτείνει την παραγωγή του StreetScooter μέχρι τουλάχιστον το τέλος του 2022. Ο λόγος για αυτό είναι η υψηλή ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα παράδοσης εντός του ομίλου. Προβλέπεται επίσης μια νέα παραλλαγή του ηλεκτρικού φορτηγού διανομής.

Αυτό ανέλυσε ο Tobias Meyer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Από την άποψη της Deutsche Post, δεν υπάρχουν αντίστοιχα φορτηγά από άλλους κατασκευαστές στην αγορά, επομένως η παραγωγή του StreetScooter θα επεκταθεί για να καλύψει τη ζήτηση της εταιρείας.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την βιωσιμότητα, η Deutsche Post DHL ανακοίνωσε στα τέλη Μαρτίου ότι θα εξαρτάται όλο και περισσότερο από ηλεκτρικά οχήματα για παραδόσεις. Ο στόλος StreetScooter της εταιρείας πρόκειται να αναπτυχθεί από 15.000 περίπου σήμερα σε πάνω από 20.000 οχήματα, ανέφερε. Αυτή την εβδομάδα, η Post διευκρίνισε ότι έχουν προγραμματιστεί έως και 21.500 StreetScooters.

Μερικά από τα νέα οχήματα θα είναι μια μεγαλύτερη έκδοση που ονομάζεται StreetScooter Gigabox. Αυτό θα έχει όγκο φορτίου 12 κυβικά μέτρα και έτσι προσφέρει χώρο για περίπου 240 δέματα. Ο Meyer δεν διευκρίνισε πότε θα κατασκευαστούν τα πρώτα μοντέλα “Gigabox”.

Ολόκληρος ο στόλος παράδοσης πρόκειται να περιλαμβάνει πάνω από 37.000 ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, “συμπεριλαμβανομένων οχημάτων ηλεκτρονικής χρησιμότητας από καθιερωμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπου διατίθενται”, σύμφωνα με την German Post. Με άλλα λόγια, εάν η παραγωγή StreetScooter πρόκειται να σταματήσει στα τέλη του 2022 σύμφωνα με τις τρέχουσες πληροφορίες, ο Όμιλος ελπίζει πιθανώς για κατάλληλα ηλεκτρικά οχήματα παράδοσης από την αυτοκινητοβιομηχανία από το 2023 και μετά.

Αρχικά, η Deutsche Post ήθελε να σταματήσει την παραγωγή StreetScooters το 2020. Αργότερα, η εταιρεία δήλωσε ότι «μερικές χιλιάδες» θα κατασκευάζονταν ακόμη το 2021. Τώρα η παραγωγή θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2022. Ωστόσο, η θεμελιώδης απόφαση για απόσυρση και να περιοριστεί στις βασικές αρμοδιότητες μιας εταιρείας logistics δεν θα αλλάξει.

Εκτός από το StreetScooters, το τμήμα Post & Parcel Germany σχεδιάζει να προμηθεύσει άλλα 5.000 ηλεκτρικά trikes έως το 2025. Επί του παρόντος, χρησιμοποιούνται περίπου 8.000 e-bikes και 9.000 e-trikes. Η επέκταση σταθμών πτώσης αποσκοπεί επίσης στη μείωση των εκπομπών CO2: Σε σύγκριση με την παράδοση από πόρτα σε πόρτα, μια αποστολή “Packstation” αναμένεται να εξοικονομήσει κατά μέσο όρο 30% CO2. Επιπλέον, με ένα μόνο ταξίδι, το προσωπικό παράδοσης μπορεί να παραδώσει αρκετές δεκάδες δέματα.

Share: