Το ηλεκτρικό Hummer της GMC είναι ένα πολύ μεγάλο όχημα και, όπως είναι αναμενόμενο, θα είναι εξαιρετικά βαρύ.
Η GMC θα πουλήσει αρχικά το Hummer EV στην έκδοση Edition 1. Αυτό το μοντέλο θα είναι στάνταρ με τρεις ηλεκτροκινητήρες που θα παράγουν όχι λιγότερους από 1.000 ίππους και σύμφωνα με την GM-Trucks, το ηλεκτρικό pickup θα ξεπεράσει σε βάρος τους 4,1 τόνους!
Αν αληθεύει, αυτό θα σημαίνει ότι είναι περίπου 700 κιλά βαρύτερο από ένα GMC Sierra 3500HD σε μορφή καμπίνας πληρώματος με διπλούς πίσω τροχούς.
Ένας από τους λόγους πίσω από το βάρος του Hummer EV Edition 1 είναι το γεγονός ότι είναι εξοπλισμένο με ένα τεράστιο πακέτο μπαταριών Ultium 200 kWh, περίπου διπλάσιο από αυτό που θα βρείτε σε οποιοδήποτε άλλο EV που κυκλοφορεί σήμερα.
Συγκριτικά, το Cadillac Lyriq που θα χρησιμοποιεί επίσης ένα πακέτο μπαταριών Ultium, αλλά θα έχει ανώτατο όριο τις 100 kWh. Αυτό εξηγεί σε κάποιο βαθμό γιατί το Lyriq ζυγίζει περίπου 2,5 τόνους, ενώ το Hummer EV ξεπερνά τους 4 τόνους.
Η GM-Trucks προσθέτει ότι το Gross Vehicle Weight Rating (GVWR) του EV θα είναι 4.717 κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι θα κατατάσσεται ως φορτηγό κατηγορίας 3. Οι ελαφρύτερες εκδόσεις θα τοποθετηθούν στην κατηγορία 2b.
Παρά το αναφερόμενο βάρος του Hummer EV Edition 1, η GMC υπόσχεται σοβαρές επιδόσεις από τους 1.000 ίππους και τη ροπή των 15.592 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία, το φορτηγό θα μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση σε τρία δευτερόλεπτα με τη λειτουργία ελέγχου εκκίνησης «Watts to Freedom» και θα έχει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 563 χιλιόμετρα.