Οι χειμερινές δοκιμές είναι μια κρίσιμη φάση στη διαδικασία εξέλιξης ενός νέου αυτοκινήτου. Και το CUPRA Born έπρεπε να αντιμετωπίσει ακραίες καιρικές συνθήκες στη βόρεια Ευρώπη.
Το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της CUPRA έχει υποστεί θερμοκρασίες τόσο χαμηλές όσο -30 βαθμούς Κελσίου.
Το CUPRA Born βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο. Ένα συμπαγές που καλείται να οδηγήσει την ηλεκτρική επίθεση που πραγματοποιεί ο Ισπανός κατασκευαστής και που θα επιταχυνθεί τα επόμενα χρόνια.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Born θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και η CUPRA αποφάσισε να προχωρήσει σε… αποκαλύψεις!
Έτσι έδωσε τη δυνατότητα σε συγκεκριμένα Μέσα να παρακολουθήσουν τις δοκιμές σε ακραίερς καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασίες πολλές δεκάδες βαθμούς υπό το μηδέν.
Η CUPRA ήταν μία από τις πολλές μάρκες αυτοκινήτων που εμφανίστηκαν στη Βόρεια Ευρώπη τον περασμένο χειμώνα. Σε ένα μέρος της Σκανδιναβίας, λίγα χιλιόμετρα από τον Αρκτικό Κύκλο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συναντιούνται για να δοκιμάσουν τα μοντέλα τα οποία εξελίσσουν.
Οι ακραίες θερμοκρασίες φτάνουν τους 30 βαθμούς κάτω από το μηδέν . Σε αυτό το χιονισμένο περιβάλλον υπάρχει μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα σε μια παγωμένη λίμνη 6 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Οι μηχανικοί της CUPRA έχουν περάσει δύο χρόνια δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο σε αυτό το περιβάλλον.
Αυτός ο τύπος δοκιμής επιτρέπει στους μηχανικούς να ανακαλύψουν τη συμπεριφορά και την ανταπόκριση του οχήματος υπό ακραίες συνθήκες.
Στην περίπτωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι χειμερινές δοκιμές αποκτούν επιπλέον σημασία επειδή η απόδοση της μπαταρίας επηρεάζεται τόσο από χαμηλές όσο και από υψηλές θερμοκρασίες. Το Born έχει κάνει περισσότερες από 1.000 δοκιμές . Μία από αυτές τις δοκιμές, με στόχο την ανθεκτικότητα, αφορά στην οδήγηση 30.000 χιλιομέτρων συνεχώς, μέρα και νύχτα.
Το CUPRA Born αναμένεται οσονούπω στην αγορά, με 550 χλμ αυτονομίας.
Στην προαναφερθείσα πίστα, το Dynamic Chassis Control και οι διάφορες επιλογές σταθερότητας των αμορτισέρ έχουν δοκιμαστεί εξαντλητικά. Η διάταξη του πλαισίου έχει αναθεωρηθεί, όπως και η συμπεριφορά των φρένων.
Αυτό το μοντέλο, που υποστηρίζεται από την πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group, είναι εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh.
Τροφοδοτείται από έναν μόνο κινητήρα 150 kW (204 hp). Η ισχύς αποστέλλεται στον πίσω άξονα. Επιτάχυνση από 0 έως 50 km / h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και η αυτονομία φτάνει τα 550 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί σε εγκατάσταση της Volkswagen που βρίσκεται στο Zwickau (Γερμανία). Το Volkswagen ID.3 είναι ήδη κατασκευασμένο εκεί.