Το νέο αυτοκίνητο της RX2e κέρδισε έναν ακόμη θαυμαστή στο πρόσωπο του πρωταθλητή του rallycross, Timmy Hansen, μετά την παρθενική του οδήγηση στο πρωτοποριακό όχημα που θα χρησιμοποιηθεί στο πρώτο ηλεκτρικό πρωτάθλημα rallycross.
Ο πρωταθλητής του FIA World Rallycross του 2019 ήταν ένα από τα πολλά κορυφαία ταλέντα που πήραν θέση πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού οχήματος κατά τη διάρκεια του Superteam Challenge στη Höljes.
Ο διαγωνισμός επίδειξης είδε τους Hansen να συνεργάζεται με τους Johan Kristoffersson και Sebastian Eriksson να αγωνίζονται με το ένα από τα τρία RX2e αυτοκίνητα εναντίον πλήθους αντιπάλων στην εμβληματική πίστα του Värmland.
Ο Χάνσεν και η ομάδα του ήταν εκείνοι που αναδείχτηκαν νικητές μετά από έξι φρενήρεις αγώνες, ακολουθούμενοι από τους Αντρέας Μπακέρουντ, Κέβιν Ερίκσον και Αντόν Μάρκλουντ, και τους Κέβιν Χάνσεν, Όλιβερ Έρικσον και τον δύο φορές πρωταθλητή του World RX Marcus Grönholm στο άλλο.
Μιλώντας για το αυτοκίνητο της RX2e ο Timmy Hansen είπε: «Είχα μια υπέροχη στιγμή στο αυτοκίνητο της RX2e. Ταιριάζει πολύ καλά με το rallycross, και o τρόπος με τον οποίο το χειρίζεσαι στην έξοδο των στροφών είναι απολύτως απίστευτη. Μπορείς να «παίξεις» διαφορετικά με τους εμπρός και πίσω κινητήρες και δίνει απίστευτη πρόσφυση. Παρόλο που έχω οδηγήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπάρχουν πολλά νέα πράγματα που πρέπει να μάθω. Η οδήγηση στη Höljes χωρίς ταχύτητες είναι παράξενη! Έψαχνα με το χέρι μου πού είναι ο λεβιές ταχυτήτων.
Ήταν μια καλή εμπειρία και ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος με το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω τους χρόνους μου, αλλά από τον τρόπο που ένιωθα, ήταν σίγουρα ταχύτερο από το παλιό αυτοκίνητο της RX2. Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού και η τεχνολογία που διατίθεται έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από ό, τι μπορούμε να πάρουμε με συμβατικούς κινητήρες.