Η Porsche αποκάλυψε πρόσφατα ότι η 911 θα ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που θα εξηλέκτριζε, αν το έκανε ποτέ. Ευτυχώς για όσους πιστεύουν ότι μια ηλεκτρική 911 θα μπορούσε να είναι ωραία, υπάρχει η Everrati, μια μικρή εταιρεία τεχνολογίας από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία αποκάλυψε τη σειρά «Signature», μια πλήρως ανακαινισμένη, ηλεκτρική Porsche 911 του 1991, η οποία μπορεί να διανύσει 250 χιλιόμετρα με μια φόρτιση και να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα χάρη στους κινητήρες των 500 ίππων.
«Όταν ξεκινήσαμε την Everrati το 2019, ήταν αποστολή μας να δημιουργήσουμε τα πιο επιθυμητά, τεχνικά προηγμένα, βιώσιμα, μηδενικών εκπομπών ρύπων εμβληματικά αυτοκίνητα στον κόσμο», λέει ο Justin Lunny, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Everrati Automotive Limited.
Και προσθέτει: «Για να εκπληρώσουμε αυτό το όραμα και για να παρέχουμε στους απαιτητικούς πελάτες ένα απαράμιλλο προϊόν, κατασκευασμένο με κορυφαία τεχνολογία, αυστηρότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια, συγκεντρώσαμε μια επίλεκτη ομάδα μηχανικών από το χώρο των ΚΑΕ, των supercars, του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της αεροδιαστημικής και της τεχνολογίας EV».
Η ομάδα ξεκινά με μια καθαρή 964, την οποία απογυμνώνει μέχρι το σασί, το οποίο εκτοξεύεται με υδροβολή μέχρι την επίστρωση ψευδαργύρου και ελέγχεται προσεκτικά.
Στη συνέχεια συγκολλά το μονοκόκ, ενισχύοντας και επανακατασκευάζοντάς το όπου χρειάζεται, προκειμένου να το φέρει σε επίπεδα καλύτερα από το καινούργιο.
Σε ό,τι αφορά στα αερόψυκτα κομμάτια της Porsche, η Everrati ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να πειραχτούν, προκειμένου ο ιδιοκτήτης να μπορεί να ξανακάνει στο μέλλον το αυτοκίνητό του «θερμικό».
«Είναι ιερό και απαραβίαστο ότι όλο το μηχανολογικό κομμάτι μπορεί να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση, σε περίπτωση που οι σημερινοί ή οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θέλουν να επιστρέψουν στις εργοστασιακές προδιαγραφές του αυτοκινήτου», λέει ο Nick Williams.
«Εάν οι πελάτες το επιθυμούν, ο αρχικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου μπορούν να ανακατασκευαστούν και να τοποθετηθούν σε αποθήκη, ή ακόμη και να ενσωματωθούν σε ένα έργο τέχνης, όπως ένα γυάλινο αέτωμα ή ένα κουτί από Perspex”.
Από εκεί και πέρα, εγκαθίσταται ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης μαζί με μια μπαταρία 53 kWh. Σύμφωνα με τον Mike Kerr, τον διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας, ο οποίος στο παρελθόν κατείχε ρόλους στη Lotus και τη McLaren, το να καταφέρεις να ενσωματώσεις το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και ταυτόχρονα να είσαι συμπαθής με το αυτοκίνητο είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις και χαρές της εργασίας στην Everrati.
Για να διασφαλιστεί ότι όλα είναι σωστά, η ομάδα συνεργάστηκε με τον πρώην πρωταθλητή του BTCC και πρωταθλητή οδηγών του Porsche Carrera Cup, Tim Harvey, για να ρυθμίσει τον χειρισμό του αυτοκινήτου.
Παρόλο που οι αλουμινένιοι βραχίονες της πίσω ανάρτησης του αυτοκινήτου διατηρούνται, συνδυάζονται με νέους drop-links και δακτυλίους, ενώ οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της στάνταρ ανάρτησης (που συνοδεύεται από ρυθμιζόμενα coilovers) που παρέχει μια συμβατή οδήγηση για το δρόμο, ή του πλήρως ρυθμιζόμενου πακέτου ανάρτησης που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για περισσότερες επιδόσεις.
Ως επιστέγασμα, μεγάλο μέρος του αμαξώματος έχει αντικατασταθεί με πάνελ από ανθρακονήματα. Αυτά τοποθετούνται στη θέση των μπροστινών και πίσω πλαισίων για να βοηθήσουν να αποκτήσει το αυτοκίνητο την αισθητική του widebody και να ελαφρύνει λίγο.
Οι πόρτες είναι επίσης κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, όπως και η οροφή (εκτός αν θέλετε ηλιοροφή), αν και οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες είναι γνήσια εξαρτήματα της Porsche.
Και για να γίνουν όλα αυτά λίγο πιο άνετα για τους σύγχρονους οδηγούς, το εσωτερικό έχει τροποποιηθεί με βελτιωμένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα Porsche, ένα σύστημα infotainment Porsche Classic Communications Management για όλες τις ανάγκες σας σε Bluetooth και νέα όργανα EV εμπνευσμένα από το στυλ της Porsche.
Για την 911 της Everrati θα χρειαστεί να πληρώσετε τουλάχιστον 250.000 λίρες Αγγλίας συν τους σχετικούς φόρους. Οι τιμές εξαρτώνται, ωστόσο, από το αυτοκίνητο που παρέχεται και από την ποσότητα εργασίας που απαιτείται για να γίνει καλύτερο από καινούργιο!