Καθώς η πανδημία του COVID-19 φαίνεται να οδεύει προς αποκλιμάκωση, η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται άμεσα προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.

Το τεράστιο κόστος της ανάπτυξης ηλεκτρικών κινητήρων και της αύξησης της αυτονομίας των μπαταριών των αυτοκινήτων έχει ήδη οδηγήσει ορισμένους στο να πουν ότι οι μέρες που επενδύουν σε συμβατικούς κινητήρες έχουν τελειώσει.

Ο όμιλος PSA δήλωσε τον Νοέμβριο, λίγο πριν συγχωνευθεί με τη Fiat Chrysler Automobiles για να σχηματίσει τη Stellantis, ότι δεν επενδύει πλέον σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Daimler ανανέωσε πρόσφατα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα στελέχη της λένε ότι η νέα γενιά θα την οδηγήσει στην ηλεκτροκίνηση.

Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη ανακοινώσει σχέδια για πλήρη ηλεκτροκίνηση, με τη σουηδική Volvo, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely, να λέει ότι θα το κάνει αυτό μέχρι το 2030.

Η Ford λέει ότι η γκάμα της στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρική μέχρι την ίδια ημερομηνία.

Για τη Hyundai, η οποία μαζί με την Kia είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως, η κίνηση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική επειδή διαθέτει μία από τις ευρύτερες γκάμες τεχνολογιών κινητήρων και μετάδοσης κίνησης στον κλάδο.

Ο όμιλος θα οριστικοποιήσει τη στρατηγική του για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στους επόμενους έξι μήνες, δήλωσε μια πηγή.

Τον Απρίλιο, η Hyundai δήλωσε ότι θα μειώσει τον αριθμό των βενζινοκίνητων μοντέλων της στην Κίνα σε 14 από 21 μέχρι το 2025, ενώ θα λανσάρει νέα ηλεκτρικά μοντέλα κάθε χρόνο ξεκινώντας από το 2022.

Τον Φεβρουάριο, ο όμιλος δήλωσε ότι δεν βρίσκεται πλέον σε συζητήσεις με την Apple για την ανάπτυξη ενός αυτόνομου οχήματος.

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα ανέφεραν ότι η ιδέα να γίνει ο όμιλος συμβατικός κατασκευαστής για την Apple συνάντησε ισχυρή εσωτερική αντίδραση.

Share: