Η κροατική Rimac Automobili αποκάλυψε την τελική έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού hypercar Nevera, το οποίο υπέστη μια σειρά από αναβαθμίσεις σε σχέση με το αρχικό concept C_Two του 2018.

Το νέο Nevera πήρε το όνομά του από μια απροσδόκητη και ισχυρή μεσογειακή καταιγίδα!

Σε σύγκριση με το concept του 2018, το νέο Rimac Nevera διαθέτει ένα ευρύ φάσμα αλλαγών στο αμάξωμα και την αεροδυναμική, όπου είναι κατά 34% βελτιωμένο σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο!

Η Rimac έχει αλλάξει πράγματα όπως το προφίλ του καπό, το σχήμα των κολόνων και το σχεδιασμό των διαχυτών, των splitters και των ψυγείων, προκειμένου να βελτιώσει τη ροή του αέρα και την κάθετη δύναμη.

Επιπλέον, οι επανασχεδιασμένες εισαγωγές έχουν αυξήσει την απόδοση της ψύξης κατά 30% τόσο των συστημάτων φρένων όσο και του συστήματος κίνησης στις χαμηλές ταχύτητες και κατά 7% στις υψηλές ταχύτητες.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του αμαξώματος είναι τα πολυάριθμα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που επιτρέπουν στο νέο Rimac Nevera να αλλάζει τοι επίπεδο της κάθετης δύναμής του διαρκώς, προσφέροντας τη βέλτιστη αεροδυναμική διαμόρφωση σε κάθε περίσταση.
Όταν βρίσκεται σε κατάσταση «low drag», το κροατικό ηλεκτρικό hypercar μειώνει την αεροδυναμική του αντίσταση κατά 17,5%, δημιουργώντας συντελεστή αντίστασης 0,3.

Στη λειτουργία «high downforce» το αμάξωμα αυξάνει τα επίπεδα κάθετης δύναμης κατά 326%!

Το νέο Nevera χρησιμοποιεί τέσσερις ειδικά σχεδιασμένους ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που παράγουν συνδυαστικά 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής.

Η ενέργεια παρέχεται από ένα υγρόψυκτο πακέτο μπαταριών λιθίου/μαγγανίου/νικελίου 120 kWh σε σχήμα H, σχεδιασμένο από την αρχή από την Rimac. Η αυτονομία οδήγησης εκτιμάται στα 547 χιλιόμετρα με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

Η Rimac ισχυρίζεται ότι το Nevera είναι ικανό να επιταχύνει από 0-160 χλμ/ώρα σε 4,3’’, με το 0-100 να έρχεται σε λιγότερα από 2’’! Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 412 χλμ/ώρα!

Η Rimac αναφέρει ότι το carbon monocoque του νέου Nevera είναι ένα από τα πιο πρωτοποριακά χαρακτηριστικά του, καθώς έχει σχεδιαστεί για να περικλείει το πακέτο μπαταριών, ώστε να σχηματίζει μια απίστευτα ισχυρή δομή με ασύλληπτη στρεπτική ακαμψία.

Η μπαταρία από μόνη της προσθέτει 37% δομική ακαμψία στο μονοκόκ από ανθρακονήματα, ενώ η βέλτιστη τοποθέτησή της μέσα στο δάπεδο του hypercar συμβάλλει όχι μόνο στο χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και στην μάλλον εξαιρετική ισορροπία βάρους 48/52 εμπρός και πίσω.

Η Rimac ήθελε το νέο Nevera να συνδυάζει τις ιδιότητες ενός grand tourer με την ακρίβεια ενός οχήματος πίστας, και γι’ αυτό δούλεψαν εντατικά για να βαθμονομήσουν σωστά τις διάφορες λειτουργίες οδήγησης.

Συνολικά υπάρχουν επτά λειτουργίες για να επιλέξετε, μεταξύ των οποίων Sport, Drift, Comfort, Range, Track, και δύο προσαρμοσμένες λειτουργίες που επιτρέπουν στον οδηγό να συνδυάσει διαφορετικά χαρακτηριστικά σύμφωνα με την ακριβή προτίμησή του.

Το Rimac Nevera θα διαθέτει επίσης το πρώτο στον κόσμο AI Driver Coach, ένα σύστημα που θα αξιολογεί τις επιδόσεις και θα παρέχει καθοδήγηση για να βοηθήσει τον οδηγό να βελτιώσει την οδήγησή του στην πίστα.

 Το Rimac Driving Coach θα χρησιμοποιεί τους ενσωματωμένους 12 αισθητήρες υπερήχων, 13 κάμερες, 6 ραντάρ και το λειτουργικό σύστημα Pegasus της NVIDIA για να επικαλύπτει επιλεγμένες αγωνιστικές διαδρομές σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρει σαφή και ακριβή ηχητική και οπτική καθοδήγηση για να βοηθήσει τους οδηγούς να τελειοποιήσουν τις αγωνιστικές τους γραμμές, τα σημεία πέδησης και επιτάχυνσης και τη χρήση του τιμονιού.

Η καμπίνα του νέου ηλεκτρικού Rimac Nevera διαθέτει τρεις οθόνες υψηλής ευκρίνειας για τον πίνακα οργάνων, το σύστημα infotainment και για τον επιβάτη.

Το ταμπλό διαθέτει επίσης περιστροφικά χειριστήρια και διακόπτες αλουμινίου με απτική αίσθηση, συνδυάζοντας μια αναλογική αίσθηση με την ενσωματωμένη ψηφιακή τεχνολογία.

Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει διάφορες εκδόσεις του ηλεκτρικού hypercar, συμπεριλαμβανομένων των GT, Signature και Timeless, εκτός από τις παραγγελίες κατά παραγγελία.

Συνολικά θα παραχθούν 150 μονάδες, καθεμία εκ των οποίων θα κοστίζει 2 εκατομμύρια ευρώ!

Share: