Η Honda εργάζεται πάνω σε μια έκδοση παραγωγής του Sports EV concept του 2017 ως αντικαταστάτη του S660 που κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία, σύμφωνα με ένα ιαπωνικό δημοσίευμα.
Το νέο μοντέλο πιθανότατα θα μοιράζεται πολλά από τα βασικά του στοιχεία με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης Honda-e.
Θα μοιράζεται επίσης τη σχεδιαστική γλώσσα με το e, το οποίο επαινέθηκε από τον αυτοκινητιστικό Τύπο για τη χαριτωμένη του εμφάνιση και το εντυπωσιακό εσωτερικό του.
Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα αυτοκινήτου Car Sensor, πρωτότυπα μιας έκδοσης παραγωγής του Sports EV έχουν δει γύρω από τα ιαπωνικά κεντρικά γραφεία της Honda στην Aoyama του Τόκιο, ενώ η ανάπτυξη του αυτοκινήτου «προχωράει ομαλά».
Με βάρος 1.550 kg και μέγιστη ισχύ 152 ίππων, το Honda-e μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα σε 8’’. Είναι βαρύτερο αλλά πιο ισχυρό και πιο γρήγορο από το S660, το οποίο είναι ένα ελαφρύ «kei car» που ζυγίζει μόλις 850 kg και κινείται από έναν μικρό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 63 ίππων.
Σε συνέντευξή του, ο Takahiro Shinya, δήλωσε ότι η πλατφόρμα του Honda-e «μπορεί να δεχτεί περισσότερη ισχύ» και τόνισε ότι υπήρχε επιθυμία μεταξύ των μηχανικών της αυτοκινητοβιομηχανίας να δημιουργήσουν μια καυτή έκδοση Type R του αυτοκινήτου.
Πρόσθεσε: «Πιθανότατα θα δείτε κάτι περισσότερο σε μερικά χρόνια, όχι ένα Type R, αλλά κάτι».
Το 2019 οι φήμες για μια έκδοση παραγωγής του Sports EV αναζωπυρώθηκαν μετά την αποκάλυψη μιας πατέντας που κατέθεσε η Honda και έδειχνε ένα σπορ αυτοκίνητο με πιο τετραγωνισμένο αμάξωμα, επιθετική στάση και κοντύτερο καπό από το αρχικό concept.
Αν η πλατφόρμα του Honda-e δεχθεί μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, θα μπορέσει να λάβει και μεγαλύτερη μπαταρία.
Όταν η Honda παρουσίασε το Sports EV concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2017, παρουσιάστηκε μαζί με το Urban EV concept – το οποίο στη συνέχεια έγινε το Honda-e.