Η BMW σχεδιάζει να συγκεντρώσει περίπου 360.000 σταθμούς φόρτισης από διάφορους συνεργάτες στην Κίνα μέσω μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα μέχρι το τέλος του έτους. Αυτό θα διευκολύνει τη χρέωση στους πελάτες. Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει επίσης να κάνει την αλυσίδα εφοδιασμού της στην Κίνα πιο φιλική προς το κλίμα.

Αυτό ανακοινώθηκε από τον Jochen Goller σε συνάντηση ανώτατου επιπέδου της αυτοκινητοβιομηχανίας για την αειφορία στο Πεκίνο. Η εφαρμογή φόρτισης θα επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σταθμούς και να πληρώνουν. Ωστόσο, οι αναφορές για την εμφάνιση δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες.

Ο λόγος πίσω από αυτό είναι σαφής. Η BMW θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα. Μέχρι το 2023, η σειρά BMW και Mini στην Κίνα θα περιλαμβάνει δώδεκα ηλεκτρικά μοντέλα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει στη συνέχεια να αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων στην Κίνα. «Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Goller.

Η BMW θέλει επίσης να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 20% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2019, μαζί με Κινέζους προμηθευτές σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού. «Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη πηγή εκπομπών είναι το αυτοκίνητο. Αλλά όταν κοιτάζουμε ολόκληρο τον κύκλο, η αλυσίδα εφοδιασμού εκπέμπει τη μεγαλύτερη ποσότητα CO2 », δήλωσε ο Goller. «Πρέπει να εξετάσουμε ολόκληρη την προστιθέμενη αξία».

Στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του Μαΐου, το BMW Group είχε ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή του να αποφύγει την εκπομπή περισσότερων από 200 εκατομμυρίων τόνων CO2 παγκοσμίως έως το 2030. Ο Goller χαρακτήρισε τον στόχο του 20% ως φιλόδοξο, επειδή η μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα στην πραγματικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 40% εάν δεν γίνει τίποτα.

Ως συγκεκριμένο μέτρο, η Goller ανακοίνωσε ότι η λειτουργία των εργοστασίων της BMW στην Κίνα θα πρέπει να έχουν ουδέτερο CO2 έως το τέλος του έτους. Οι εκπομπές CO2 στην παραγωγή της εταιρείας θα μειωθούν επίσης κατά 80% έως το 2030. Το ισοζύγιο CO2 των κινεζικών εργοστασίων της BMW είναι επίσης ενδιαφέρον για ορισμένους Γερμανούς πελάτες. Το iX3 παράγεται αποκλειστικά στην Κίνα και στη συνέχεια εισάγεται στην Ευρώπη.

Share: