Τον Νοέμβριο θα συμπληρωθούν τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση του Tesla Semi και, αν όλα πάνε βάση σχεδίου, οι πρώτες παραδόσεις θα μπορούσαν να γίνουν στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Αυτό είναι πολύ πίσω από το χρονοδιάγραμμα και η σχεδόν διετής καθυστέρηση δίνει στους ανταγωνιστές την ευκαιρία να προλάβουν και ενδεχομένως να προλάβουν το Semi στην αγορά.

Έχοντας αυτό κατά νου, η Mercedes-Benz Trucks ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να παρουσιάσει το eActros στις 30 Ιουνίου.

Το eActros, που πρόκειται να γίνει το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό παραγωγής σειράς που φέρει το λογότυπο του αστεριού, είναι ένα φορτηγό βαρέως τύπου, το οποίο είχε προηγηθεί με ένα concept το 2016.

Ακολούθησε ένας στόλος με πρωτότυπα, τα οποία βρίσκονται στα χέρια των πελατών από το 2018.

Η εταιρεία αναφέρει ότι τόσο οι εκδόσεις 18 τόνων όσο και οι εκδόσεις 25 τόνων του πρωτοτύπου eActros «εκπλήρωσαν διάφορες απαιτητικές εργασίες» κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, καθώς «μετέφερε κατεψυγμένα αγαθά σε ηλεκτροκίνητο ψυγείο σε υποκαταστήματα σούπερ μάρκετ, χρησίμευσε ως όχημα εργοστασίου για την προμήθεια εξαρτημάτων για την παραγωγή, χειρίστηκε την αντικατάσταση δοχείων απορριμμάτων και χρησιμοποίησε αμάξωμα δεξαμενής για τη μεταφορά ιπτάμενης τέφρας για την παραγωγή σκυροδέματος».

Αν και είναι λίγο ασυνήθιστο να δίνεται στους πελάτες πρόσβαση σε πρωτότυπα, αποτέλεσε ακρογωνιαίο λίθο της διαδικασίας ανάπτυξης του eActros, καθώς η εταιρεία υιοθέτησε μια προσέγγιση συνδημιουργίας με τον πελάτη.

Έτσι, οι πελάτες συμμετείχαν στενά στην ανάπτυξη του φορτηγού και η Mercedes λέει ότι τα σχόλιά τους ελήφθησαν υπόψη από νωρίς και χρησιμοποιήθηκαν για τη βελτίωση του οχήματος. Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι οι οδηγοί έμειναν ευχαριστημένοι με το EV, καθώς τους άρεσε η συνεχής διαθεσιμότητα ροπής σε όλο το εύρος ταχυτήτων, καθώς και η αθόρυβη και ομαλή οδηγική εμπειρία.

Η Mercedes κρατά τις προδιαγραφές μυστικές, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι το μοντέλο παραγωγής θα είναι σημαντικά ανώτερο από το πρωτότυπο, καθώς θα έχει περισσότερη ισχύ, εμβέλεια και χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Η εταιρεία συνέχισε να σημειώνει ότι τα πρωτότυπα έχουν διανύσει περισσότερα από 500.000 χιλιόμετρα και υποβλήθηκαν σε μια σειρά από δοκιμές για να αποδείξουν την απόδοση, την ασφάλεια και την αντοχή τους.

Η παραγωγή του eActros θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στο εργοστάσιο Wörth am Rhein στη Γερμανία και η εταιρεία υπόσχεται ότι θα εγκαινιάσει μια “νέα εποχή” στις μεταφορές.

Share: