Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του VW ID.4 GTX, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV δοκιμάστηκε στην Autobahn.

Όπως και η εισαγωγική έκδοση του VW ID.4, το μοντέλο GTX χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα με 201 ίππους που κινεί τους πίσω τροχούς, αλλά διαθέτει και έναν δεύτερο κινητήρα που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και που συνδυάζεται για να αποδώσει 295 ίππους.

Επισήμως, η Volkswagen υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 100 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα.

Κατά τη δοκιμή του SUV, το Automann-TV κατάφερε να φτάσει αυτόν τον χρόνο, σημειώνοντας καλύτερο χρόνο 6,22 δευτερόλεπτα στο 0-100, όταν η μπαταρία ήταν σε κατάσταση φόρτισης 84%.

Στη συνέχεια ο YouTuber κατευθύνθηκε στην Autobahn για να δοκιμάσει την τελική ταχύτητα του οχήματος.

Η VW ισχυρίζεται ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα180 km/h και κατά τη δοκιμή, το ID.4 GTX χτύπησε πράγματι τον «κόφτη» στα185 km/h όπως εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων.

Ο παρουσιαστής σχολιάζει θετικά τις επιδόσεις που προσφέρει το ηλεκτρικό VW, ιδιαίτερα με δεδομένο το μέγεθος και το βάρος του. Είναι επίσης εντυπωσιασμένος με τον τρόπο που χειρίζεται.

Εκτός του ότι διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, το ID.4 GTX διαθέτει μπαταρία 77 kWh σε σύγκριση με την μπαταρία 58 kWh των μικρότερων μοντέλων.

Παρά αυτή τη μεγαλύτερη μπαταρία, η αυτονομία του GTX με βάση τον WLTP είναι στα 479 χλμ. σε σύγκριση με τα 499 χλμ. του βασικού μοντέλου.

Share: