Εδώ και αρκετά χρόνια οι Παριζιάνοι έχουν δείξει μια ιδιαίτερη έφεση προς τη μικροκινητικότητα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η γαλλική πρωτεύουσα χαρακτηρίζεται ως η «πρωτεύουσα» της μικροκινητικότητας στην Ευρώπη.

Η Γαλλία ήταν η πρώτη χώρα που ψήφισε ολοκληρωμένο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των ΕΠΗΟ, πάνω στο οποίο, μάλιστα, βρήκε πρόσφορο έδαφος και το ελληνικό νομοσχέδιο σε μεγάλο βαθμό.

Παρόλα αυτά έχει απειλήσει να απαγορεύσει τα ηλεκτρικά σκούτερ εάν οι χειριστές τους δεν επιβάλλουν όρια ταχύτητας και άλλους κανόνες, αφού ένας πεζός χτυπήθηκε και σκοτώθηκε από δύο αναβάτες που έφυγαν από τον τόπο του δυστυχήματος.

Περίπου 15.000 πατίνια είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση σε όλη την πόλη, όπου υποτίθεται ότι ταξιδεύουν όχι πιο γρήγορα από 20 km / h (12 mph) με έναν αναβάτη μόνο, και μόνο σε δρόμους ή ποδηλατόδρομους.

Οι επικριτές λένε ότι αυτοί οι κανόνες δεν εφαρμόζονται σχεδόν καθόλου, και τα εγκαταλελειμμένα πατίνια συχνά φαίνονται διάσπαρτα σε πεζοδρόμια και πλατείες.

«Είτε η κατάσταση θα βελτιωθεί σημαντικά και τα σκούτερ θα βρουν τη θέση τους σε δημόσιους χώρους χωρίς να προκαλούν προβλήματα, ιδίως για τους πεζούς, ή μελετάμε να τα ξεφορτωθούμε εντελώς», δήλωσε ο αναπληρωτής δήμαρχος David Belliard, υπεύθυνος για τις μεταφορές, στο AFP αργά την Τρίτη.

«Άλλες πόλεις το έχουν κάνει», είπε, επικαλούμενος το προάστιο Issy-les-Moulineaux του Παρισιού, καθώς και τη Νέα Υόρκη και τη Βαρκελώνη.

Το Σάββατο, η αστυνομία κατηγόρησε μια νοσοκόμα για ανθρωποκτονία για μια θανατηφόρα σύγκρουση νωρίτερα αυτό το μήνα, με μια 32χρονη Ιταλίδα που ζούσε στο Παρίσι, η οποία στεκόταν στις όχθες του Σηκουάνα μιλώντας με φίλους της όταν χτυπήθηκε.

Ο αναβάτης και ένας επιβάτης με το ίδιο σκούτερ έφυγαν από τη σκηνή και βρέθηκαν μετά από αναζήτηση 10 ημερών.

Ο θάνατος της γυναίκας, ο οποίος ανεβάζει στα τρία, τα άτομα που έχουν πληγεί θανάσιμα από ηλεκτρικά σκούτερ στο Παρίσι από το 2019, αναβίωσε τη συζήτηση σχετικά με την αποδοχή των πατινιών στους δρόμους της πόλης.

Ο Belliard είπε ότι είχε καλέσει στελέχη από τους τρεις παρόχους ηλεκτρικών πατινιών, τις Lime, Dott και Tier, λέγοντάς τους ότι είχε λάβει «πολλά αρνητικά σχόλια σχετικά με τα πατίνια στα πεζοδρόμια και την αίσθηση ανασφάλειας».

Τα συμβόλαιά τους, τα οποία προσθέτουν σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ (1,2 εκατομμύρια δολάρια) ετησίως στα ταμεία της πόλης, διαρκούν μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, και κινδυνεύουν να μην ανανεωθούν, είπε ο Belliard.

Πρόσθεσε ότι από την Τετάρτη, οι πάροχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι ταχύτητες τους δεν θα ξεπερνούν τα 10 km / h σε αρκετές «αργές ζώνες» στο κέντρο του Παρισιού, συμπεριλαμβανομένων των δημοφιλών πλατειών Republique και Bastille, όπου η πόλη πρόσθεσε πρόσφατα μεγάλες ζώνες πεζών.

Οι πάροχοι είναι σε θέση να εγκαταστήσουν περιοριστές ταχύτητας που ενεργοποιούνται αυτόματα εάν το σκούτερ εισέλθει σε αργές ζώνες, τα οποία είναι προγραμματισμένα στις μονάδες GPS.

Share: