Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ινδίας, το Komaki Ranger κυκλοφόρησε τελικά στην ινδική αγορά από την Komaki Electric Vehicles στην τιμή των 1,68 ₹ lakh (2.000€) με όλα τα αξεσουάρ που περιλαμβάνονται. Η εταιρεία θα διαθέσει την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην αγορά σε όλες τις αντιπροσωπείες της από τις 26 Ιανουαρίου.

Το Komaki Ranger διαθέτει κάποια εμβληματική αισθητική που του δίνει μια αρκετά vintage εμφάνιση και αισθητική.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει μεγάλους grosser τροχούς και χρωμιωμένα εξωτερικά, επιδεικνύοντας μια τυπική σχεδίαση cruiser. Οι γυαλιστεροί στρογγυλοί προβολείς LED με ρετρό γαρνιρισμένο χρώμα, συνοδευόμενοι από διπλούς βοηθητικούς λαμπτήρες στρογγυλού σχήματος με γαρνίρισμα χρωμίου, το κάνουν να φαίνεται ξεχωριστό. Ο προβολέας πλαισιώνεται από πλευρικά φλας με ρετρό θέμα.

Επιπλέον, το φαρδύ τιμόνι, το ταμπλό οργάνων και η γυαλιστερή οθόνη επεξεργασμένη με χρώμιο, στο ρεζερβουάρ καυσίμου, είναι μερικά άλλα εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία που διαθέτει η μοτοσικλέτα.

Το Komaki Ranger θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς – Garnet Red, Deep Blue και Jet Black.

Είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 4.000 watt σε συνδυασμό με μια προηγμένη μπαταρία λιθίου 4 kW, η οποία θεωρείται η μεγαλύτερη σε δίτροχο στη χώρα. Η Komaki ισχυρίζεται ότι η μοτοσικλέτα έχει την ίδια απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης με την αντίστοιχη μηχανή εσωτερικής καύσης.

Η μονάδα ισχύος του Ranger προσφέρει εμβέλεια μίας φόρτισης 180-220 χιλιομέτρων. Η μοτοσικλέτα μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου πέντε έως έξι ώρες.

Ηο Komaki έχει εξοπλίσει το Ranger με ηχοσύστημα Bluetooth, αισθητήρα πλαϊνού σταντ, δυνατότητα cruise control, σύστημα αντικλεπτικής κλειδαριάς, διπλό χώρο αποθήκευσης και διπλό υποπόδιο συνοδηγού.

Στο πίσω μέρος, το Ranger διαθέτει προστατευτικό, προστατευτικό πίσω φανού και πίσω στήριγμα πλάτης. Οι διπλοί σωλήνες ήχου διαθέτουν εφέ φλόγας και η λειτουργία μετάδοσης έρχεται με πολλαπλές επιλογές – Eco, Comfort, Sport και Turbo. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σημείο φόρτισης κινητού, υποβοήθηση όπισθεν, ηχείο Bluetooth και αναγεννητικό φρενάρισμα.

Το Komaki Ranger είναι εξοπλισμένο με σύστημα πέδησης διπλού δίσκου CBS που επιβλέπει τους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς με συχνότητα 200 φορές το δευτερόλεπτο για να αποτρέψει το επικείμενο μπλοκάρισμα των τροχών. Με βάρος μόνο 580 γραμμάρια, αυτή η συσκευή εξισορροπεί την απόδοση και την ασφάλεια του ποδηλάτου σε όλες τις καταστάσεις οδήγησης.

Όσον αφορά τη ρύθμιση της ανάρτησης, το Ranger αποκτά ένα ζευγάρι παχύτερων αναρτήσεων εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με προσαρμοσμένα χειριστήρια απόσβεσης, παρέχοντας άνεση κατά την ταχύτητα.

Το κάθισμα αναβάτη στο Komaki Ranger έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα, ενώ ο οδηγός έχει πλάτη, εξασφαλίζοντας μια άνετη οδηγική εμπειρία.

Share: