Η Venturi είναι έτοιμη να αποκαλύψει την επόμενη γενιά του πρώτου οχήματος εξερεύνησης πόλων με μηδενικές εκπομπές.
Το 2009 οι μηχανικοί της Venturi άρχισαν να εργάζονται σχεδιάζοντας μια λύση «μηδενικών εκπομπών», για να αντικαταστήσουν τα οχήματα με καύση σε ερευνητικά περιβάλλοντα με ακραίες συνθήκες. Ήδη από το 2010, παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο μοντέλο στο περίπτερο της Venturi στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το 2018, κυκλοφόρησε επίσημα το ηλεκτρικό όχημα εξερεύνησης πόλων επόμενης γενιάς.
Τώρα, για το 2021, αποκαλύφθηκε μια ενημερωμένη έκδοση του οχήματος της Ανταρκτικής.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αυτού του μοντέλου τρίτης γενιάς σχεδιάστηκε από έναν εξειδικευμένο προμηθευτή, ο οποίος είχε προηγουμένως εργαστεί στα παλαιότερα πρωτότυπα οχήματα. Οι δύο κινητήρες 60kW – ένας ανά τροχό – χρησιμοποιούν αξονική παρά ακτινική ροή. Αυτοί οι δύο κινητήρες είναι εξαιρετικά συμπαγείς, σχετικά ελαφριοί και προσφέρουν υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι παράγουν τη μέγιστη απόδοση τους σε χαμηλές ταχύτητες, κάνοντας μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης και επιτρέποντας στο όχημα να ξεφεύγει πιο εύκολα από δύσκολες καταστάσεις.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες λειτουργούν επίσης ως φρένα (ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά μιας ηλεκτρικής μηχανής), επιτρέποντας ταυτόχρονα στην μπαταρία να αναγεννήσει τις κυψέλες της. Η Antartica, ωστόσο, είναι επίσης εξοπλισμένη με μη μηχανική τεχνολογία brake-by-wire, που χρησιμοποιείται κυρίως όταν οι μπαταρίες είναι ήδη πλήρως φορτισμένες (και δεν χρειάζεται να ανακτήσουν επιπλέον ενέργεια) ή όταν το απαιτεί η κατάσταση. Το πρόγραμμα διαχείρισης φρένων που ανέπτυξε η Venturi προέρχεται απευθείας από τη Formula E. Οι ομάδες αξιοποίησαν επίσης την προηγούμενη εμπειρία τους με τη Voxan Wattman (πρωτοποριακή ηλεκτρική μοτοσικλέτα) για να εξερευνήσουν άλλα προγράμματα αυτού του λογισμικού που συνδέονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα.
Αυτή η τρίτη γενιά του Antartica υπόσχεται εμβέλεια 50 χλμ, ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία. Μία από τις προκλήσεις ήταν επίσης να βρεθούν τρόποι για τη διατήρηση των μπαταριών κατά τη φόρτιση σε πολύ κρύες συνθήκες, καθώς αυτό αναγκάζει τις κυψέλες να γερνούν γρηγορότερα. Η προτεραιότητα εδώ δεν είναι η γρήγορη φόρτιση, αλλά μάλλον η μεγιστοποίηση των θερμικών ορίων λειτουργίας της μπαταρίας, η παράταση της διάρκειας ζωής της ανάλογα με τη φύση της αποστολής του οχήματος.
Για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης ενέργειας, η Venturi χρησιμοποιεί επίσης ανταλλακτικά που λαμβάνονται από τη Formula E, όπως τη μονάδα ελέγχου του οχήματος που διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του Antartica και χρησιμοποιεί πρόγραμμα που έχει αναπτυχθεί στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ειδικά για τη διαχείριση των ροών ισχύος.
Το Venturi Antarctica, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα εξερεύνησης πόλων, πρόκειται να συνεχίσει το πρόγραμμα δοκιμών του. Οι δοκιμές και οι μετρήσεις θα διεξαχθούν σε ορεινό περιβάλλον, στο Provence Alpes-Côte-d’Azur. Το όχημα θα ξεπεράσει τους ρυθμούς του, περνώντας εμπόδια όπως κορμοί δέντρων και εκτελώντας συγκεκριμένους ελιγμούς. Θα πραγματοποιηθούν επίσης δοκιμές επιτάχυνσης και πέδησης υψηλής έντασης. Όλες αυτές οι δοκιμές έχουν ήδη γίνει στον προσομοιωτή, αλλά τώρα θα επαναληφθούν σε πραγματικές συνθήκες.
Άλλες δυναμικές δοκιμές θα διεξαχθούν σε ελεγχόμενους θαλάμους στους -50 ° C, για την προσομοίωση πραγματικών πολικών συνθηκών. Αυτά θα ελέγξουν την αποτελεσματικότητα της μόνωσης και θα διασφαλίσουν ότι όλα τα ηλεκτρονικά οχήματα συνεχίζουν να λειτουργούν σωστά.