Εντυπωσιακός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, με συνολικά 2.176 νέα EV να ταξινομούνται το 2021.
Μπορεί ο αριθμός να φαντάζει μικρός συγκρκτικά με το σύνολο των νέων ταξινομίσεων της περασμένης χρονιάς, οι οποίες ξεπέρασαν οριακά τις 100.000, εντούτοις δεν παύει να είναι ένας σαφώς ενδεικτικός των προθέσεων της αγοράς.
Το 2021 ταξινομήσθηκαν στην Ελλάδα 100.916 κανούρια επιβατικά οχήματα, ήτοι 24,6% περισσότερα συγκρκτικά με τα 80.977 του (προβληματικού, λόγω πρώτων μηνών πανδημίας) 2020.
Με λίγα λόγια, το 2021 τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα καινούρια μοντέλα ήταν το 2,15% της συνολικής αγοράς.
Όμως αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι το 2020, επί του συνόλου των 80.977 νέων αυτοκινήτων, αμιγώς ηλεκτροκίνητα ήταν μόλις τα 679, ήτοι το 0,84% της αγοράς!
Με λίγα λόγια, σε ό,τι αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς, από το 2020 στο 2021 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 220,5%, αριθμός εντυπωσιακός για τα ελληνικά δεδομένα, ειδικά σε μια περίοδο κατά την οποία ο Covid παραμένει ανάμεσά μας!
Να σημειωθεί ότι σημαντικές ευξήσεις στις ταξινομήσεις νέων μοντέλων κατέγραψν και οι υπόλοιπες κατηγγορίες «εναλλακτικών καυσίμων», όμως τα plug-in hybrid και τα υβριδικά δίχως δυνατότητα φόρτισης.