Η Hyundai Motor και η θυγατρική Kia προβλέπουν ότι οι συνδυασμένες παγκόσμιες πωλήσεις τους θα σημειώσουν άλμα 12% το 2022, παρότι οι περσινές πωλήσεις έπεσαν κάτω από το στόχο λόγω της παγκόσμιας έλλειψης τσιπ.
Οι εταιρείες πούλησαν 6,67 εκατομμύρια οχήματα το 2021, περίπου 3,7% λιγότερα από το συνδυασμένο στόχο τους των 6,92 εκατομμυρίων οχημάτων, κυρίως λόγω προβλημάτων εφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης τσιπ, η οποία οδήγησε σε μείωση των αποστολών οχημάτων.
Είπαν ότι θα στοχεύσουν σε παγκόσμιες πωλήσεις 7,47 εκατομμυρίων οχημάτων φέτος.
«Το 2022, η Hyundai Motor σχεδιάζει να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της και να ενισχύσει την κερδοφορία της μέσω των προσπαθειών για τη σταθεροποίηση της προσφοράς και της ζήτησης τσιπ, την προσαρμογή των χρονοδιαγραμμάτων παραγωγής οχημάτων, την ενίσχυση των σειρών ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τη βελτιστοποίηση των κερδών και των ζημιών των πωλήσεων ανά περιοχή», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.
Η έλλειψη τσιπ, λόγω των προβλημάτων εφοδιασμού και της αύξησης της ζήτησης για ηλεκτρικές καταναλωτικές συσκευές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχει πλήξει σκληρά την αυτοκινητοβιομηχανία, με εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως να μην παράγονται επειδή λείπουν σημαντικά εξαρτήματα.
Οι αναλυτές δήλωσαν ότι ο στόχος της Hyundai για το 2022 φαίνεται λογικός.
Η Hyundai στοχεύει να πουλήσει 1,7 εκατομμύρια EV το 2026 καλύπτοντας τις μάρκες Hyundai, Kia και Genesis, μια επέκταση του προηγούμενου στόχου για 1 εκατομμύριο παγκοσμίως το 2025.
Το 2021, ο όμιλος θα λανσάρει τα ηλεκτροκίνητα οχήματα Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Genesis GV60 με μπαταρία, όλα βασισμένα στη νέα πλατφόρμα E-GMP της εταιρείας μόνο για ηλεκτρικό ρεύμα. Τα λανσαρίσματα EV που πραγματοποιεί φέτος περιλαμβάνουν το Ioniq 6.